Gå til innhold

Valg av Svane seng Zeta vs. Zonic kontinentalseng


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har bestemt meg for å kjøpe ny seng. Selv syns jeg alle senger hos en forhandler virker supre når jeg er der og prøver, alt fra 2000 opp til 50 000, så jeg anser meg selv som veldig dårlig på å bedømme slik og jeg syns senger (iallefall de jeg har hatt) bryter ned med tid og endrer soveegenskaper over tid. Har derfor valgt og bruke litt penger i håp om at det holder seg over tid.

 

Etter anbefalinger hos forskjellige kjeder virker det som om det er Svane Zeta eller Zonic det blir.

Etter å ha sett på forskjellen på de er det at en av de har 10 cm PluraSone og 7 cm EkoPocket  (Zonic) og den andre har Herdet 15 cm PluraSone med skulder- og hoftesone og 15 cm BasicPocket

Jeg luer på hva forskjellen på dette er. Og jeg har også forstått at jeg skal flippe den nederste madrassen på Zeta, finner ingen informasjon om jeg kan gjøre dette på Zonic, fant ut at jeg kunne gjøre det på Zeta fordi selgeren sa det, og viste meg.

 

Er det noen som kan noe om dette og kan forklare meg noe om forskjellene her, og hvilken seng som passer for hvilken folk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...