Gå til innhold

Gode WW2 strategispill?


Anbefalte innlegg

Finnes det noen gode spill i denne sjangeren alla Korsun Pocket? Har Korsun Pocket, men ingen eldre spill av denne typen. Ble helt hekta på Korsun Pocket, så jeg vil teste fler spill i denne sjangeren.

 

Har forøvrig Airborne Assault, men det er realtime, og ikke helt det samme (selv om det også er veeeeldig bra).

 

Er Panzer General noe å satse på feks?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner ikke Korsun pocket, heller ikke vet jeg hva hex-basert står for, men et raskt blikk på hjemmesiden deres antyder at de som liker det spillet nok kunne falle for Blitzkrieg, ja... :yes: Bare at Blitzkrieg krever mye mer lagrinsplass, da.

 

Forresten noen som vet mer om Nivals nye WW2 spill som skal komme til våren - blir det også klassisk 2(2,5)D eller går de for en 3D løsning?

Lenke til kommentar
Jeg kjenner ikke Korsun pocket, heller ikke vet jeg hva hex-basert står for, men et raskt blikk på hjemmesiden deres antyder at de som liker det spillet nok kunne falle for Blitzkrieg, ja... :yes: Bare at Blitzkrieg krever mye mer lagrinsplass, da.

 

Forresten noen som vet mer om Nivals nye WW2 spill som skal komme til våren - blir det også klassisk 2(2,5)D eller går de for en 3D løsning?

Blitzkrieg II er enda i en tidlig utviklingsfase, så om det kommer til våren er lite tvilsomt - men vi kan da håpe.

Etter div sreens å dømme så blir det nok i 3d (ikke at det er en dårlig ting).

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jeg kan anbefale Panzer General.  Ellers var det mange andre gode tips ovenfor... :)

Panzer General-serien er absolutt å anbefale. Ellers kan du ta en titt på http://www.massiveassault.com/ for et veldig godt turbasert spill hvor handlingen ikke foregår under andre verdenskrig. Vi kommer med grundig omtale om ikke så alt for lenge til.

 

Silent Storm er forøvrig et svært godt turbasert spill, men det er veldig annerledes. Les omtalen her: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=4649

Endret av Joachim_F
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...