Gå til innhold

Enkeltemner ved UiB og Høyskolen på Vestlandet


Anbefalte innlegg

Halla! ?

 

Jeg har bestemt meg for å ta et par enkeltemner våren 2020 i Bergen på enten UiB eller Høyskolen på Vestlandet. Årsaken til at jeg skal ta enkeltemner er for å samle sammen 30 studiepoeng, slik at jeg får et 1 ekstrapoeng når jeg skal søke høyere utdanning høsten 2020.

Ettersom jeg kun er ute etter studiepoengene, er det helt uvesentlig hvilken karakter jeg får så lenge jeg består. Derfor er jeg ute etter enkeltemner hvor jeg må lese minst mulig for å bestå, og som samtidig kan gi meg verdifulle studiepoeng uten at det er noe obligatoriske arbeidskrav som f.eks. innleveringer eller obligatoriske forelesninger. 

Derfor trenger jeg deres hjelp til å finne enkeltemner jeg kan ta våren 2020 som oppfyller følgende krav:

  • Mulig å ta enkeltemnet ved UiB eller Høyskolen på Vestlandet. Evt. et annet studiested i Bergen
  • Ikke høyere opptakskrav enn generell studiekompetanse og S1 + S2 (GENS og MATRS)
  • Lett å bestå uten å lese pensum
  • Ingen arbeidskrav som f.eks. obligatoriske forelesninger eller innleveringer

 

Legger ved oversikt over enkeltemner ved UiB og Høyskolen på Vestlandet.

Enkeltemner ved UiB: https://rapport-dv.uhad.no/t/UiB/views/Enkeltemneopptak-offentligliste/Listeforstudenter?:embed=y&:showAppBanner=false&:showShareOptions=false&:display_count=no&:showVizHome=no&:toolbar=no&:refresh=yes&:linktarget=_self

Enkeltemner ved Høyskolen på Vestlandet: https://www.hvl.no/studier/opptak/opptak-til-enkeltemne/enkeltemne-var/

 

Noen som har noen gode forslag?

Takker på forhånd! 

 

 

Endret av strawberryjuice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...