Gå til innhold

Off! Pcen klikker helt!


Dj Frost

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Har netopp bygget ny pc... Amd 64, 1gb corsair pc 3200, msi geforce fx 5900 ultra 256mb, WD Digital Raptor disker som kjøres i raid 0 og msi hovedkort.

 

Første spillet jeg instalerte var underground å d funket fint i starten. SÅ la jeg inn halflife + cs 1.5 og en del nødvendig programvare + opdaterte alt.

 

Etter dette begynte pcen å stoppe helt å låse seg når jeg spiller CS. Å underground funker ikke som d skal, me full gass så fusker bilen.. har aldri opplevd før at bilen bare når 50km/h og detter ned til 0. ås å om igjen

 

 

:blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe kom i starten ja. Men vis jeg trykker tab så forsvinner oppstarts bilde og jeg kan velge forskjellige alternativer. der kunne jeg velge setup. Å d var da biosen :D

 

Her måtte jeg sette skjermkort minne opp til 256 osv.. men når jeg satte ram til DDR400 så klikker d for windows. men har jo Pc 3200 400mhz ram.

 

Skal prøve å spille cs nå med nye instillinger. CPU fan går med 3000rpm. så d skulle da være bra og cpu ligger på 38 grader, mens system ligger på 42 grader.

Lenke til kommentar

Hmm. nå frøys hele maskinen i windows utforsker :cry: er ett eller annet som er ustabilt her asså :( men cpu kjører på 38 grader og system på 42 grader. skulle nå være ok d. NB kan jeg ikke se på. men alt skull enå være ok.

 

Hardiskene er veldig varme, men d ska jo ikek bety så mye. dem er jo lagd for å tåle d.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...