stian_molvik Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 På siden din likte jeg ikke helt oppsettet med den griden innpå d hvite området,, men du får se om denne passer:
Smidt Skrevet 29. desember 2003 Skrevet 29. desember 2003 kanskje det hadde vært en idè? så er det lettere å få et intryk av hvordan du vil ha siden? kanskje får du også flere forslag og da? ikke det at det som er vist til nå ikke er bra, men om du vil ha flere må du vel gjerne gjøre litt mer med fisken javel... her er link til bilde virker ikke det, så vet ikke jeg... Link Jo det trur jeg forresten jeg vet... du må klippe ut linken og lime den inn i browser'n... http://www.freewebs.com/stvetene/site2.gif Skjekk.. egene knapper!!! *stolt* hvorfor kommer jeg ikke inn nå heller? hverken med IE eller Opera, uansett hva jeg gjør.. jeg som hadde gledet meg til å se selvprodusert materiale hmm, får heller ta kvelden da
stian123 Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Skrevet 15. januar 2004 du kan se det nå... stianweb.tk Egenprodusert
stian_molvik Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Syns hele oppsettet var så merkelig,, knappene var litt for over-style for min del, og den banneren,,
melli123 Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 jada. bare litt pirk...jeg TROR ikke den copyright ©Copyright Stian Tvetene 2003 er midtstilt...
Smidt Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 du kan se det nå... stianweb.tkEgenprodusert hvis du har laget knappene er det bra, men jeg må si jeg tviler litt... ellers må ©'en midstilles i forhold til innholdsdelen. mindre skrift rekker ikke så mye mer nå, ser ok ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå