Gå til innhold

Susing i headphones

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har svak susing på venstre kanal (headphones-inngangen) og jeg bruker et Terratec 5.1 lydkort....er meget plagsomt så jeg plugger heller headphones'ene på stereoanlegget :thumbup:

Skrevet

Jeg har samme problemet som deg sete, men det er når jeg bruker headphones på stereoanlegget. rett fra lydkort er det ingen susing.. :)

Den ene AUX inngangen er nok litt ødelagt, så jeg må vel få reparert den. Den var ikke glad i å falle fra 2 meters høyde! :)

Skrevet
Jeg har samme problemet som deg sete, men det er når jeg bruker headphones på stereoanlegget. rett fra lydkort er det ingen susing.. :)

Den ene AUX inngangen er nok litt ødelagt, så jeg må vel få reparert den. Den var ikke glad i å falle fra 2 meters høyde! :)

Uff, det var ille... :dontgetit:

Hvordan reparerer man AUX-innganger?

Skrevet

Tror bare at det er noe som har blitt slått løs, men jeg vet ikke. Jeg har en bror som har peiling på Hi-Fi, så han skal få ta en titt på den.

Meen, nå sporer vi av litt her. som sagt over, det er ganske normalt at det suser litt, iallefall når maskina jobber!

Skrevet
:thumbdown: Eg har samme prob.... Eg har eit gamaldt annleg til pc`n..... Når eg kobler headsette i så er det ein savk skurring.... plag som... Men det kjeme den samme lyden utav høgtaleranne.... "diskanten eller ka det heiter" :thumbdown:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...