SprengeMobil Skrevet 13. september 2019 Skrevet 13. september 2019 Dette blir en slags krysning mellom Hva assosierer du med ordet-leken og Svar med en sang-leken. Det vi skal gjøre her er at man poster et ord, og nestemann limer inn YouTube-link med sangen. Jeg fikk inspirasjon til denne leken etter at jeg så denne videoen: Da begynner jeg: Kjøkken
Scarvo Skrevet 15. september 2019 Skrevet 15. september 2019 Før jeg begynner.. må det bare være sanger jeg kan fra før av, eller kan jeg fks søke "food" på youtube og velge en sang derifra?
SprengeMobil Skrevet 15. september 2019 Forfatter Skrevet 15. september 2019 Før jeg begynner.. må det bare være sanger jeg kan fra før av, eller kan jeg fks søke "food" på youtube og velge en sang derifra?Du kan søke food f.eks.
Scarvo Skrevet 15. september 2019 Skrevet 15. september 2019 Dette blir en slags krysning mellom Hva assosierer du med ordet-leken og Svar med en sang-leken. Det vi skal gjøre her er at man poster et ord, og nestemann limer inn YouTube-link med sangen. Jeg fikk inspirasjon til denne leken etter at jeg så denne videoen: Da begynner jeg: Kjøkken Universitet.
Anbefalte innlegg