Gå til innhold

P900 erfaringer?


MaxCPU

Anbefalte innlegg

Jeg har tidligere hatt P800 og tenker nå litt på å la P900 bli det nye leketøyet. Er det noen som har erfaringer med denne telefonen her inne? Har lest litt, men kunne gjerne tenkte meg litt mer.

 

P800 var en utmerket telefon i seg selv. Dessverre var den ikke spesielt lekker, og ganske klumpete. Førsteinntrykket mitt av P900 sier meg at dette er kraftig forbedret. Blir den alikevel for stor?

 

Jeg har nå en 8910i, og har tidligere hatt mobiltelefoner i alle klasser og størrelser. Telefonene brukes hovedsaklig som 'leketøy', og ikke i forbindelse med jobb el. De mikroskopiske modellene har sine fordeler, men er jo ikke like morsomt lenger..

 

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt min P900 i omtrent en uke nå, og er storfornøyd (Hadde Nokia 6600 før P900)

 

Var veldig fornøyd med Nokia 6600 også, men synes det å ha større skjerm, trykkfølsom skjerm og mulighet for å plotte inn f.eks avtaler etc med den medfølgende "pennen" er en vesentlig forbedring kontra å bruke talltastaturet.

 

Har selv hatt P800 også, men synes P900 er mindre klumpete.

Kan bare si jeg er storfornøyd med den.

Lenke til kommentar

Jeg har blitt lykkelig eieren av min P900 i nesten også en uke. Jeg må si at den funker utmerkelig: skjermen er absolutt nydelig å se på! Volum og lydekvalitet er gjort mye bedre enn P800 takket være større høyttaler bak. Brukergrensesnitt og menyopplegg er ikke store forskjeller fra P800, men den er sikkert fortere i response. Jeg har også lagt inn en del Java-baserte programmer, b.a. det programmet for å handle aksjer. Det går perfekt, og gjør at jeg ikke går glipp av en enest mulighet når jeg ikke sitter ved en PC.

 

Når det gjelder nedlastbare SW fra SE sin hjemmeside, liker jeg ikke så godt den Image Editor, som skjærer originalt bilde så kraftig at det mister for mye informasjon, og ikke ser skarpt nok ut. Jeg pleier å komprimere vha. andre program som ACD.

Lenke til kommentar

Har hatt P900 i bortimot 2-3 uker nå, har lagt min T610 på hylla. P900 funker utmerket, tekstmeldinger går kjempegreit med t9 som det ikke er på P800.

Skjermen er også helt topp, og kan bekrefte at telefonen gir en bedre respons enn P800 når det gjelder menyer/programmer. Ellers er jo telefonen mye smekrere enn P800. Det eneste kan utsette var at det kun fulgte med engelsk bruksanvisning, men er man vant med P800 så er ikke det noe problem. Så løp og kjøp... :thumbs:

Lenke til kommentar

Har hatt P800 i et år intill jeg byttet til P900 for to uker siden, og jeg må bare si at jeg er kjempefornøyd! Nydelig skjerm, og alt jeg ikke likte med P800 er forbedret!

 

Har testet både SX1 og 6600, og må si at P900 er overlegen på alle måter... utenom størelsen selvsagt, men det spiller ingen rolle for meg... Er ikke så stor forskjell!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...