Gå til innhold

Hva betyr "ping"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o
NOTARGET!! du skriver/sier at 150ping er "laggy" i MOH:AA ...unnskyld at jeg sier det, men det er nu bullshit.. 150 er bra ..det er sjeldent når du spiller på nett at du har under 200 ...selv har jeg en linje på 1024kbps og vanlig ping hos meg er ca 100 -200 ...men det er avhengig av så utrolig mye om det er "laggy" eller ikke så .... :sleep:

Da har du bare vært på "crappy" servere. Har sjeldent vært over 100. Og de gangene det hopper over 100 er det pga noen nedlastninger som står og går.

 

Med ping rundt 200 hadde jeg ikke giddi engang. Bytta server pronto

Lenke til kommentar
NOTARGET!! du skriver/sier at 150ping er "laggy" i MOH:AA ...unnskyld at jeg sier det, men det er nu bullshit.. 150 er bra ..det er sjeldent når du spiller på nett at du har under 200 ...selv har jeg en linje på 1024kbps og vanlig ping hos meg er ca 100 -200 ...men det er avhengig av så utrolig mye om det er "laggy" eller ikke så .... :sleep:

jeg pleier å spille på Battlefield med rundt 50 i ping... Det samme gjelder vel Unreal Tournament 2003 og diverse annet

 

150 er forholdsvis høyt når det er snakk om fps

 

:xmas:

Lenke til kommentar
NOTARGET!! du skriver/sier at 150ping er "laggy" i MOH:AA ...unnskyld at jeg sier det, men det er nu bullshit.. 150 er bra ..det er sjeldent når du spiller på nett at du har under 200 ...selv har jeg en linje på 1024kbps og vanlig ping hos meg er ca 100 -200 ...men det er avhengig av så utrolig mye om det er "laggy" eller ikke så .... :sleep:

:scared:

 

Da har nok du vært på fryktlige servere. Den gang da jeg spilte mye av mohaa, da spilte jeg på de norske og svenske serverne og da spilte jeg aldri over 75 i ping. De svenske serverne har en mye bedre og stabile servere synes jeg.

 

EDIT: Har selv 1024/256 hos Telenor

Endret av notarget
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...