Zoidberg Skrevet 25. desember 2003 Skrevet 25. desember 2003 Som topic sier. Hva synes dere er best Omega drivere eller ATI drivere. Evt hvorfor? God Jul
shamanix Skrevet 25. desember 2003 Skrevet 25. desember 2003 Det sier jo seg selv at omega er best fordi omega er egentlig ati vatalyst som er forbedret..... og ALLE som vet om driveren bruker den. Bedre bildekvalitet, mer fps, osv, osv, osv
DocJ Skrevet 25. desember 2003 Skrevet 25. desember 2003 Hipp som happ for min del. Det meste funker med begge driverene. Men jeg bruker Omega driverene
aschj Skrevet 25. desember 2003 Skrevet 25. desember 2003 (endret) "The purpose of the Omega Drivers is to provide gamers with an alternate set of drivers, ones that have more options and features than the original sets. The drivers contain optimizations, extra features (like OC capabilities), more resolutions and internal tweaks that can give them the edge in a gaming enviroment over the normal drivers, which are often tailored for synthetic benchmarks." www.omegacorner.com Endret 25. desember 2003 av aschj
Windoge Skrevet 25. desember 2003 Skrevet 25. desember 2003 Jeg liker Omega driverne best fordi jeg øker i stabilitet og 3Dmarks i testene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå