Gå til innhold

Microsoft vil gjøre ExFAT tilgjengelig for Linux-kjernen


Anbefalte innlegg

Igjen, MS sin forretningsmodell er å kontrollere tilgangen du har til egen data. Dette handler IKKE om plattform, men om DATA. DINE DATA. Som du MÅ betale MS for å få lov å få tilgang til. DET er MS sin forretningsmodell. Alt annet er bare staffasje.

 

Har bedriften din alle sine date i O365? Prøv å IKKE betale MS og se hva som skjer med DIN tilgang til DINE data.

 

Det er det MS nå gjør med alt annet. De skal ha kontroll på alt du lagrer dine data på og sørge for at MS får penger for hver eneste gang du skal ha tilgang til DINE EGNE DATA.

Ja, de håper du skal si opp abonnementet så de loppe deg for penger etterpå. Egentlig er O365 ransomware :D

 

https://products.office.com/en/business/office-365-online-data-portability

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg våknet opp idag - klokkeradion visste 2. september 1998 :D

 

Javel, om det nå er slik at du oppholder deg i denne nære fortid så vet du hva du bør gjøre:

 

Selg alt du har av M$ akser og sett pengene i Google, Apple og Tesla. Men husk å kvitte deg med alt du har av aksjer før du skriver 2001. Og 2007. Du kan kjøpe på nytt i 2002. Og 2008.

 

Alternativt vil eiendomsprisene konsistent fortsette overgå børsen i 9 av 10 vestlige land over hele denne perioden. Det skulle være unødvendig å nevne at gjeldskrisen samtidig fortsetter sin nedadgående spiral helt frem til og med vår tid…

 

Om du i stedet mente jeg i dag burde tilgi M$ og heller ta dem inn i varmen, så skjer ikke det…

Lenke til kommentar

Javel, om det nå er slik at du oppholder deg i denne nære fortid så vet du hva du bør gjøre:

 

Selg alt du har av M$ akser og sett pengene i Google, Apple og Tesla. Men husk å kvitte deg med alt du har av aksjer før du skriver 2001. Og 2007. Du kan kjøpe på nytt i 2002. Og 2008.

 

Alternativt vil eiendomsprisene konsistent fortsette overgå børsen i 9 av 10 vestlige land over hele denne perioden. Det skulle være unødvendig å nevne at gjeldskrisen samtidig fortsetter sin nedadgående spiral helt frem til og med vår tid…

 

Om du i stedet mente jeg i dag burde tilgi M$ og heller ta dem inn i varmen, så skjer ikke det…

 

Jeg falt av på M$... 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...