Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. oktober Skrevet 25. oktober TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Da var det atter en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om noen flere en kun @MR SPEED, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) som vil velge spill for meg til i morgen? 🤔😎🎮🎮 Dem velgte disse spillene her, Dead Or Alive 6 og Death's Gambit. Liten del av Ps5 hylla mi: Atomic Heart Stellar Blade Gal Guardians: Demon Purge Outriders Worldslayer The Ascent Alice Gear Aegis CS: Concerto of Simulatrix Tormented Souls Soulstice Pga2K23 Resultatet så langt: 1-3: Dead Or Alive 6 [CC sitt valg] 4-6: Death's Gambit [Mr-$ sitt valg]
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. oktober Forfatter Skrevet 25. oktober TheDarkSycamore - SCM skrev (På 11.10.2022 den 17.16): Nå får jeg ikke lengre endret første post i denne tråden. 😔 Jeg har oppfattet feil om angående "Grunn for redigering" greia i første post. Så her etter oppdatere jeg lista mi via min egen nett side. Ny streame kalender: ┌──────────┬───────────┬──────────┐ │----Fre/Fri-----│----Lør/Sat------│----Søn/Sun---│ ├──────────┼───────────┼──────────┤ │---ca-19.00----│---ca - 19.30--- │---ca-20.00----│ └──────────┴───────────┴──────────┘ Playstation hylla mi: (Har kun mulighet til å streame Ps4 og Ps5 spill.) Ps2 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453403951 Ps3 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453405274 Ps4 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453404006 Ps5 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453410777 Xbox One X hylla mi: (Denne Xbox hylla her vil ikke bli større.) Xbox One hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453404069 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. oktober Forfatter Skrevet 26. oktober Der har min Major Terning valgt spillet, den valgte dette spillet her (se videoen ned under). 🎮🎮🤗 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. november Forfatter Skrevet 1. november Nå er det atter en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om noen vil velge spill for meg til i morn? 🎮🙃 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. november Skrevet 1. november Vi ønsker oss: Man Eater.👨🦰👩🦰
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. november Forfatter Skrevet 1. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi ønsker oss: Man Eater.👨🦰👩🦰 Den er grei dere do peninger. 🙃🙃 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. november Skrevet 1. november TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Den er grei dere do peninger. 🙃🙃
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. november Forfatter Skrevet 2. november Søndags stream oppdatering: 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. november Forfatter Skrevet 8. november Nå er det atter en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om noen vil velge spill for meg til i morn? 🤔🎮🎮 Liten del av Ps4 hylla mi: Everspace Nexomon Extinction Death's Gambit Blazeblue Cross Tag Battle Darksiders Gal Gun Double Peace Devil May Cry 5 Hellpoint Arrival (Doom (1993)) 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. november Skrevet 8. november Vi ønsker oss: Hellpoint.👨🦰👩🦰
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. november Forfatter Skrevet 8. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi ønsker oss: Hellpoint.👨🦰👩🦰 Oki 🫡 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. november Skrevet 8. november TheDarkSycamore - SCM skrev (8 minutter siden): Oki 🫡
TheDarkSycamore - SCM Skrevet søndag kl 19:01 Forfatter Skrevet søndag kl 19:01 Søndags stream oppdatering: 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet mandag kl 00:40 Forfatter Skrevet mandag kl 00:40 OBS: Nå kommende søndag den 16. nov blir det ikke streaming. Pga jeg har på meldt meg på Magic: The Gathering - Avatar: The Last Airbender Prereleas. 🎴🎴🎴 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 03:18 Skrevet mandag kl 03:18 TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden): OBS: Nå kommende søndag den 16. nov blir det ikke streaming. Pga jeg har på meldt meg på Magic: The Gathering - Avatar: The Last Airbender Prereleas. 🎴🎴🎴 Tusen Takk, for at du gir beskjed, det setter vi stor pris på. Du må kose deg kjempemasse med Magic: The Gathering - Avatar: The Last Airbender Prereleas nå kommende søndag.🥰🥰
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18 timer siden Forfatter Skrevet 18 timer siden (endret) OBS: Neste søndag i neste uke den 23. nov, kan streamen min blir forflyttet ut mot kvelden istedenfor, det er ikke helt sikkert enda. Jeg gir nærmere beskjed vis det skjer. Pga Avatar Prereleasen er blitt avlyst nå på søndagen og flyttet til neste søndagen istedenfor. Pga den er avlyst, er pga enorme snøværet hindrer og få utstyrene vi må ha frem i tide. Det blir ingen streaming allikevel denne søndagen som er rundt hjørnet. Endret 18 timer siden av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden TheDarkSycamore - SCM skrev (49 minutter siden): OBS: Neste søndag i neste uke den 23. nov, kan streamen min blir forflyttet ut mot kvelden istedenfor, det er ikke helt sikkert enda. Jeg gir nærmere beskjed vis det skjer. Pga Avatar Prereleasen er blitt avlyst nå på søndagen og flyttet til neste søndagen istedenfor. Pga den er avlyst, er pga enorme snøværet hindrer og få utstyrene vi må ha frem i tide. Det blir ingen streaming allikevel denne søndagen som er rundt hjørnet. Tusen Takk, for at du gir oss beskjed, det setter vi stor pris på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå