Gå til innhold

Telefonsalg


Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med å jobbe med telefonsalg? Hvordan foregår opplæringa? Har sosial angst, har jobbet i butikk og følte at etterhvert som man kom inn i rutinene så ble det bedre, vil vel være ganske rett frem etterhvert med telefonsalg også? Regner med det går en del i de samme salgseplikkene..

Velger man selv hvem man vil ringe? Tenker eldre kan være lettere til å overtale til å kjøpe..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Du må jo regne med at andre hører hva du sier. Forøvrig er det nok ganske rett frem.

Når det gjelder opplæring er det fra alt til ingenting. Du vil trolig få lister og ringe etter, eller høyst trolig en pc som ringer opp for deg og som styrer dagen din med pauser osv. Alt avhengig av hva slags firma du jobber for.

 

Du må ikke glemme at en fast jobb gir deg rettigheter hos Nav, som sykepenger og rett til ledighetstrygd osv.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei Jobbhjelp!

Jeg personlig elsket telefonsalg og jeg hadde selv problemer med sosialangst tidligere. 

Det ble gitt utrolig god opplæring om jeg viste at jeg ønsket det.

 

Jeg tok da iniativ til å bli lyttet på og jeg brukte fritiden min til å lytte til de beste selgerne.

 

Det er et utrolig sosialt arbeidsplass, og om du har en dårlig dag går det egentlig kun utover din egen lønning.

 

Gir du på, og drives av materialistisk motivasjon er telefonsalg fantastisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...