Gå til innhold

Flight Simulator


Anbefalte innlegg

Jeg har generelt problemer med installasjon av spill. Installasjonen blir ofte avbrutt. Et eksempel ved installasjon av Microsoft Flight Simulator: Setup failed to extract files from E:/MSGAME:CAB. This is most likely caused by low memory (low disk space for swapping file) or a corrupted cabinet file.

Kan noen hjelpe meg med dette? Er det noen innstillinger jeg kan forandre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det lager en "CD/DVD spiller" på hardisken din. Slik att du kan ha en kopi av CD'en på hardisken i stedet for orginalen på CD. Denne kopien må hvere i form av en fil med ending ISO eller BIN. Som oftest brukt til piratkopier. Microsoft har svartelistet noen slike programmer som f.eks. Alcohol 120. Hvis du instalerer ett microsoft program og har Alcohol 120 instalert er du garantert problemer.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke alcohol 120 installert. Det er over 60 gb ledig plass. Feilmeldingen kommer ikke på samme sted i installeringen. Noen ganger får jeg installert mye, andre ganger nesten ingen ting. Feilmeldingen er alltid den samme. Feilmeldinger om cab filer kommer også når jeg prøver å installere andre spill. Jeg økte også sidevekslingsfil uten at det bedret seg. Er veldig takknemlig for all hjelp.

Lenke til kommentar

Ikke driv og forandre på størelsen på sidevekslefilen, la Windows styre det slik det er innstilt orginalt. Har eksprimentert en del med det sjøl og funnet ut at det alltid dukker opp en situasjon hvor filen er forliten uansett hva ekspertene sier, så dette har jeg sluttet med.

Ett dristig spørsmål er om spillene er på orginal CD'en. Har hvert borti noen kopier med skadede Cab filer.

Lenke til kommentar

Jeg gjør som Einar sier og tilbakestiller sidevekslefilen. Jeh har ikke piratkopierte spill i det hele tatt, men mange og dyre spill jeg ikke får brukt på grunn av dette.

Kan det være et minneproblem siden det dukker opp på forskjellige stadier under installasjon?

Lenke til kommentar

Ser at CD/DVD spilleren er på stasjon E: og antar derfor att du har en D: harddisk

Prøv å instaler windows på D: disken (så slipper du formatering osv. og miste ting på C:) Legg så inn drivere, start maskinen på nytt og velg å boote fra D:\Windows. Legg så i en spill CD som ikke er skadet. (og det gjelder faktisk på begge sider) Du kjenner vel noen som kan prøve å innstalere samme CD'en på sin maskin for å kontrolere CD'en.

Hvis dette går bra er 1. CD'en i orden 2. maskinen i orden 3. Noe galt med windows instalasjonen på C: disken.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...