Sir Zu Zwat Skrevet 23. desember 2003 Skrevet 23. desember 2003 Sitter litt fast i dette spillet... Jeg er på oppdraget med den tønna med eit lik der en mann ringer med noen rare lyder i bakgrunnen.. Noen som har spilt dette spillet og vet hva jeg skal gjøre? Han sier jeg skal snakke med en mann som jeg ikke vet hvor jeg finner.... Noen som vet eller? Mvh. Ole Martin
1234567890qwertyuio Skrevet 24. desember 2003 Skrevet 24. desember 2003 (endret) Så feil, Svarte feil. *BORTE* Endret 24. desember 2003 av Carrox
nord Skrevet 25. desember 2003 Skrevet 25. desember 2003 du tar fingerprints av telefonen får dna prøver som kommer fram til at hun har allergi (derfor hun er rød rundt munnen) etter litt kommer du til en hage som har den plante sorten som hun er allergisk mot. her går du rett ned i søpla, finkjemmer tørkelet som ligger der, og tar det med deg. tar avtrykk av bilspor og sand prøver litt til høyre i hagen. gå til han som tar seg av obduksjon. nå har du kommet deg til et apotek, her snakker du med hun som jobber der om en spesiell medisin. du kommer ganske raskt til hjemmet til legen, finkjemm bilen (bildekk osv. se ekstra mye bak i den!! ) dette var et ekstremt raskt svar, så lykke til!
Sir Zu Zwat Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Skrevet 25. desember 2003 nord: Den neste da? Står litt fast der også jeg.... Mvh. Ole Martin
simenn Skrevet 25. desember 2003 Skrevet 25. desember 2003 har ikke spillet, men du kan jo prøve en "csi walkthrough" i google... CSI walkthrough
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå