Gå til innhold

Hvordan sette inn teller i Dreamweaver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg vil sette inn en besøksteller jeg har funbnet på internett (sånn gratisgreie). Men jeg får ikke satt inn koden. den er sånn her

<!-- Start Bravenet.com Service Code -->

<!-- The following line of code must be on one line, it can not wrap // -->

<div align="center"><script language="JavaScript" src="http://pub26.bravenet.com/minipoll/show.php?usernum=2205069258&cpv=2">

</script></div>

<!-- End Bravenet.com Service Code -->

I frontpage gikk man på: Sett inn WEB-komponent. Hvordan seter jeg den inn i Dreamweaver?

Takker for svar!!! :xmas:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

hehe, jeg vil anbefale en php tekstbasert teller though... liker ikke de grafiske greiene. ;) ser ut som om det er det du har siden det kommer fra bravenet.

Endret av Smidt
Skrevet
hehe, jeg vil anbefale en php tekstbasert teller though... liker ikke de grafiske greiene. ;) ser ut som om det er det du har siden det kommer fra bravenet.

Jepp, men det er som en tekstvote. Ingen andre farger eller no.

BTT:

Men jeg holder på med menyen nå. Og har frames. Hvordan får jeg flashknappene i menyen til og være linker for main siden og ikke linke videre i menyen?

Skrevet (endret)

BTT:

Men jeg holder på med menyen nå. Og har frames. Hvordan får jeg flashknappene i menyen til og være linker for main siden og ikke linke videre i menyen?

der! ;)

Endret av Smidt
Skrevet

Ok.. hehe... Har ett nytt problem angående frame'en...

Jeg skal lage flere sider... Hvordan får jeg til menyen og headingen samme sted hele tidne og bytter bare ut i mainframe'en?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...