Gå til innhold

Hvilken mus og Hdd bør eg velge


Holzta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:w00t:

Spiller avåtil så om den er god i spill er eit + men skal brukes hovedsaklig til surfing og skolearbeid.

Bør vere minst mulig,men samtidig passe god å spille med.

synest labtec musa såg ok ut,noen som har erfaring med denne?

bør ikke koste over 500kr.-

 

Takk for Alle svar :thumbs:

Lenke til kommentar

Har brukt labtechen i 2 mnd selv, syns den er ok den er nesten like bred som en vanlig mus, men ikke fult så lang. Så for meg med store hender er den glimrende.

 

Den rekker 1 til 2 meter unna uten problemer, eneste som kan være dumt er hvis noen andre har den musa f.eks på en datalab på skolen, kan det bli litt trøbbel. En kamerat av meg kjøpte den hans lagge når jeg brukte min. Men min var ok uansett :) Men det fikset seg når han satt lenger unna.

Lenke til kommentar

Det beste for deg er nok å velge en mus som ikke går på batteri. Trådløs mus har du ikke bruk for på bærbare pc'er i noe særlig grad heller. Det må kun være ved presentasjoner i powerpoint osv.

Presisjonen er bedre på optiske muser med ledning. Du slipper også mye kødd hvis du er i et rom hvor flere har trådløse muser.

Jeg har selv en logitech mx700 på min stasjonære pc. Den blir ladet via en stor kloss av en dockin. Må lades annenhver dag. Styr unna batteri!

Mitt valg til min bærbare falt på Logitech mini mouse optical, billig og bra.. Bra drivere. Den har ledning.

Logitech har alltid god kvalitet og bra drivere til musene sine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...