PoleCat Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 Ja, da er siste innspurt i gang og det er snart klar for lansering av nye UFC. I den forbindelse kunne jeg trengt litt hjelp til å finne eksempler som naturlig nok skal ligge under en gode/dårlige eksempler kategori. Har allerede funnet en del selv og med hjelp av enden og Dunestar, men jo flere eksempler, jo mer overbevisende er det. Her snakker vi generelt sett ikke om stygge sider, da det er drøssevis av disse, men sider som utmerker seg med god/dårlig fontbruk/fontfarge. Synes ikke denne tråden er feilposta, da det vi driver med er meget viktig innenfor området webdesign. Så sett i gang og list opp;
Arve Systad Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 www.vg.no <= er klar over at mange syns at den passer med times, men det syns ikkje eg - times passer ikkje _noken_plass_. Til og med lokal avisa har skifta ut times i avisa si
moesen Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 Hva med å lage en liten side med bra font? Lite bilde som kan vise hvordan en font skal/bør være...
Dunestar Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 Hovedfienden > http://www.mezzoblue.com/archives/2003/07/24/times_new_ro/
PoleCat Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Skrevet 22. desember 2003 Hovedfienden > http://www.mezzoblue.com/archives/2003/07/24/times_new_ro/ Litt rart at de skal bevise hvor fin Times er, mens hele siden er skrevet med Verdana. Takker Dunestar, denne er allerede med.
Anders Moen Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 www.vg.no <= er klar over at mange syns at den passer med times, men det syns ikkje eg - times passer ikkje _noken_plass_. Til og med lokal avisa har skifta ut times i avisa si 1527163[/snapback] vg.no har blitt en helt forferdelig side med all den reklamen...jeg blir rett og slett forvirret av å være der!
Arve Systad Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 ...du har ikkje lagt merke til at du har nettopp svart på en tre år gammal tråd?
Anders Moen Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Nei Søkte på noe på Google og da kom jeg til denne og da bare svarte jeg
Anbefalte innlegg