Gå til innhold

NFSU - bil drar til høyre


Anbefalte innlegg

Hei

Etter å ha kommet et stykke på vei inn i NFSU og etter å ha byttet bil 4 ganger har jeg et problem. Mange av bilene trekker mot høyre når de aksellerer. Dette er utrolig irriterende da jeg hele tiden må kompansere for dette ....

 

Er det noen som har peiling hvorfor dette skjer?

 

Det skjer ikke i høy hastighet og det skjedde heller aldri med min første bil Peugeot 206.

Endret av JallaBalla [EO]
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:thumbup: OMG :wow::wow:

Fy F*en, n00bz.

Trenger ikke si mer bilen er sprekere med større akselerasjon. Derfor er det selvsagt at bilen begynner å spinne og bilen heller til høyre. Du kan jo alltid skifte tilbake til 206, men da tviler jeg på at du vinner noe. Hvis du syns din bil heler mye til høyre i start. Gled deg til du får skylinen den heller MYE mot høyre når du starter

Lenke til kommentar
:thumbup: OMG  :wow:  :wow:

Fy F*en, n00bz.

Trenger ikke si mer bilen er sprekere med større akselerasjon. Derfor er det   selvsagt at bilen begynner å spinne og bilen heller til høyre. Du kan jo alltid skifte tilbake til 206, men da tviler jeg på at du vinner noe. Hvis du syns din bil heler mye til høyre i start. Gled deg til du får skylinen den heller MYE mot høyre når du starter

Jeg skjønner hva du vil hinte til her, men det han nevner skjedde med min pc også. Var en annen over her som nevnte at den gikk til venstre. Vel, det skjedde på min pc også. Jeg tok bare en reboot og etter det så var alt greit. Ikke vet jeg hva eller hvorfor det skjedde, men sikkert en bug.

 

Jeg vet at bilen kan spinne i starten ettersom man får en kraftigere bil som igjen fører til at den skjener ut til høyre/venstre, men det er en bug i spillet, punktum.

 

Ikke vær en besserwisser og tro du har peil på bil og motor. Denne gang får du tilbake og blir satt på plass. :thumbs:

Endret av gixxerman
Lenke til kommentar
2 regler,

 

Ikke animerte avatarer

Ikke bilder i siggen

 

Føl deg truffet vis du har noe av dette :)

hehe.. :p

 

ellers

nok en logisk løsning på tingene

Har funnet feilen 

Min flightstick (som jeg seff. ikke bruker til NFSU) er jo fremdeles tilkoblet og den står litt skrevt...ja mot nettop høyre. Når den settes i midtstilling eller kobles av er alt som normalt igjen....

:roll:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...