Gå til innhold

Rust server / for nybegynnere


Anbefalte innlegg

Heisann!

For om lag 2 uker siden så startet jeg og en venn av meg en noob-friendly server, der vi forsøker å bygge opp et hyggelig community som gjerne er med på både prat rundt et bål, og knallhard PvP ved de ulike begivenhetene på øyen. For øyeblikket er vi bare rundt 10 spillere, så det er masse av rom og plass til å få seg en skikkelig base uten at man blir forstyrret for mye. 

 

Vi er to administratorer i teamet, som har 7+ måneder med tidligere erfaring fra administrering på Rust. Vi spilte tidligere på en annen noob friendly server(hvor vi også var in-game admins), men hadde et problem med server-eier, som gjerne tok seg flere friheter enn hva man burde gjøre. Nå skal jeg ikke gå inn på enkelttilfeller, men det er vel hva man gjerne beskriver som "admin abuse". Jeg har et stort fokus på at spillerne på serveren skal ha det gøy, og at community'en skal vokse, noe som til slutt ble et problem på forrige server. Opptil flere tilfeller fra tid til annen resulterte i at spillere sluttet, og når server-eier til slutt ga blaffen i hva resten av teamet tok opp, så var det på tide å flytte på seg.

Vi har et lite sett med regler for å gjøre oppholdet litt mildere enn hva det er på Rustafied . Alt av informasjon vedrørende regler kan leses på info-skjermen til serveren (vi skal sette opp nettside også, men ting tar litt tid :) ). 

Serveren er for øyeblikket lista under "mods". Vi ønsker å holde den mest mulig vanilla, men bestemte oss for å legge til;

* Stone, metal, sulfur og wood stacker til 2k i stedet for 1k.
* 4 syringes i en stack, i stedet for 2. 
* 5 bandages i en stack, i stedet for 3.
* Kortere natt, standard dagtid

Resten er vanilla.


For de som ønsker å joine, så er servernavnet Mythology. Her er en direkte link til rust-servers.

https://rust-servers.net/server/148960/

Alle er velkomne, 0 timer eller 2 000 :).



 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...