ZaKo Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 Leste på ATI sin side at man trenger Service Pack 1 eller bedre,til nyeste skjermdriverne til Radeon 9800 PRO A-I-W. Dette gjelder ihvertfall 3.10..! Jeg merker til tider at det kanskje lagger litt på NFS: underground, og mitt skjermkort skal vel kunne klare å dra de fleste spill ganske greit..!? Har 3.9 cat. nå som drivere..! Har ikke prøvd 3dmark enda,så aner ikke hvor bra jeg får der..! har også annet problem..for da jeg spiller NFS:underground, mister jeg skjermbilde et sted når jeg kommer på et nytt sted,hører lyden, men får ikke skjermbilde, viser bare loading siden på spillet..! Og når jeg spiller Counter-Strike, og jeg går ut i windows,og skal inn igjen..får jeg også bare lyden,men ser bare console bildet på skjermen..! Har SP1 mye/noe å si på for skjermkortet? selve PC`n også..for den saksskyld.
|SeVen| Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 Har hørt rykter om at 3.10 trenger sp1 ja, men kan ikke bekrefte dette. Kjører selv 3.10, men har installert sp1 så vet ikke om man MÅ ha sp1. Regner med at dette skal stå på ATI sine sider vis du trenger sp1.
Sunni Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 (endret) Noen skriver noe om det her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=182688&hl= Endret 22. desember 2003 av Sunni
dvn Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 På ATI sine sider står det at 3.10 krever SP1, men vet det er folk som har installert uten. Selv bruker jeg SP1 og Cat 3.10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå