Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Førstebil


sverreco

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg veit du ikke er enig med det jeg sier nå, men hør på meg!

 

Hold deg unna en bil med masse hestekrefter som førstebil. Jo det er gøy å kjenne draget, men du har så liten erfaring farer skjer så alt for fort og da har du ingen sjangse utenom ekstrem flaks om ting skulle skje.

 

Jeg vil anbefale deg å kjøpe en moderat bil som førstebil. Prøvde deg litt fram, øve på bane ol. for så å avansere til en sprekere bil etterhvert.

 

Elsker bil selv, men begynte selv med 110hk og er glad for jeg ikke begynte for stort egentlig nå i den senere tid. Var absolutt nok for å leke seg litt. Var da turtallsmotor så 110 kan en ha det morsomt med.

Lenke til kommentar

Vurdere selv en A3, men pass på at du får en 1,8t..

men det er MYE riktig i det allyse sier, ikke kjøp en bil med masse hester.

 

oddsen er nemmelig i mot gutter som deg, DU kommer granatert til å krasje, komme borti noe og med mere hester jo farlige kan det bli.

 

Min første bil var og er, en BMW 316, lite hester, derfor kunne jeg få en nyere årsmodell en hva jeg hadde fått hvis jeg hadde valgt en 325.

 

Vel en pen bil, uten formye hester, det kan lønne seg, også med tanke på forsikkering.

Lenke til kommentar
Jeg veit du ikke er enig med det jeg sier nå, men hør på meg!

 

Hold deg unna en bil med masse hestekrefter som førstebil. Jo det er gøy å kjenne draget, men du har så liten erfaring farer skjer så alt for fort og da har du ingen sjangse utenom ekstrem flaks om ting skulle skje.

 

Jeg vil anbefale deg å kjøpe en moderat bil som førstebil. Prøvde deg litt fram, øve på bane ol. for så å avansere til en sprekere bil etterhvert.

 

Elsker bil selv, men begynte selv med 110hk og er glad for jeg ikke begynte for stort egentlig nå i den senere tid. Var absolutt nok for å leke seg litt. Var da turtallsmotor så 110 kan en ha det morsomt med.

det kan jeg skrive under på....

 

som 18 åring hadde jeg tilgang på 2 biler over 200 hk og det gikk skeis etter 2 måneder. hadde englevakt og glad jeg sitter her den dag idag. er faktisk noe i det tøs og allyse sier enten du vil eller ei sverreco :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...