Playmaster Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 Dette har ikke så veldig mye med spill å gjøre og kanskje så kommer det en administrator og låser dette emnet,men vet dere hvor man finner en gamecube-logo som man kan ha som bilde her...eller et annet bilde som har med et spill å gjøre(helst gamecube og pc)
Elyas Machera Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 http://www.zeldaguide.com/gamecube/_border...mecube_logo.gif
Playmaster Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Skrevet 21. desember 2003 Takk Elyas...du hjelper meg ofte du
Playmaster Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Skrevet 21. desember 2003 Jeg skrev internettadressen riktig inn,men det står at den type foto ikke er lov...hva skal jeg gjøre da???
Playmaster Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Skrevet 21. desember 2003 rart...jeg har fotoet på personelig foto og jeg trykker oppdater foto,men det vises jo ikke!(frusterende)
Elyas Machera Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 Du må sette det på Avatar, ikke personlig foto
Ueland Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 Da kan dere fortsette diskusjonen deres over pm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå