discostu Skrevet 10. september Skrevet 10. september thomassit0 skrev (På 5.9.2025 den 16.46): Hehe ja jeg fikk vel 70-80K i sertbonus i 2022 😄 Husker det var en som startet der året etter meg som jeg tror tok over 30 sertifiseringer på ett år. (10K per sertifisering) Jiiz, jeg klarer knapt motivere meg til å ta en i året..
thomassit0 Skrevet 19. september Skrevet 19. september discostu skrev (På 10.9.2025 den 9.20): Jiiz, jeg klarer knapt motivere meg til å ta en i året.. Hehe jeg hadde litt ekstra motivasjon det året fordi jeg sparte til brylluppet mitt 😆
Gjest ac819...6e6 Skrevet 30. september Skrevet 30. september Hei, noen som vet hvilket erfaringsnivå S2 ønsker ansette når de presenterer en stilling uten junior eller senior i tittel? Gjerne bare konsulent? Er for eks rådgiver over senior? Anonymous poster hash: ac819...6e6
discostu Skrevet 2. oktober Skrevet 2. oktober Gjest ac819...6e6 skrev (På 30.9.2025 den 13.58): Hei, noen som vet hvilket erfaringsnivå S2 ønsker ansette når de presenterer en stilling uten junior eller senior i tittel? Gjerne bare konsulent? Er for eks rådgiver over senior? Anonymous poster hash: ac819...6e6 Tror det går som mer åpen søknad, de er alltid på jakt etter alt.
Gjest ac819...6e6 Skrevet 2. oktober Skrevet 2. oktober Det høres ut som en fin måte å komme seg inn i gamet på. Jeg har inntrykk av at de er en god bedrift å jobbe for. Anonymous poster hash: ac819...6e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå