Gå til innhold

Dell Inspiron 8200


Anbefalte innlegg

On 2002-04-09 12:01, Vectrex skrev:

Wheee!!

 

Estimert leverig Oslo, 14.04

Men jeg må si at over en måned før jeg fikk ordrebekreftelse er alt for dårlig!

ca. 1,5 måneds leveringstid er for dårlig!

--------------------------------------------

 

 

Hurra !!!!!!!!!!!!

Nå har jeg fått min !

Kjempelekker

 

Umates BackPack er nesten for liten..

 

[ Denne Melding var redigert av: osundoy på 2002-04-12 14:49 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

selv har jeg tidligere klagd over leveringstiden når man først får vite at det skal ta 7-10 virkedager, og så tar det godt over en måned uten at man får noen begrunnelse...

 

denne gangen klager jeg fordi jeg spurte om de kunne endre bestillingen min i starten av mars, mens jeg ikke fikk ordrebekreftelse i mail før i går!!!

Lenke til kommentar

Jeg var ikke først og fremst så skuffet over leveringstiden, men man blir litt forbanna at det tar over en måned bare å få bekreftet at man har bestilt en vare... Når det er oppgitt maks 5 virkedager til ordrebekreftelsen skal være ute, er det ingen unnskyldning at de ikke har begynt å produsere før i slutten av mars...

Lenke til kommentar

Det går nok litt for fort i svingene hos DELL

Da jeg bestilte INSPIRON 8100 spurte jeg om det var noen nyheter på trappene og fikk nei til svar...

3 dager etterpå er 8200 lansert. En smule irritert tok jeg kontakt og fikk forandret bestillingen.

Jeg fikk da beskjed om at det kom til å gå ca en mnd. før den ble satt i produksjon.

 

Nå har jeg fått maskinen.

Noen andre som har fått ?

Lenke til kommentar

Jeg bestillte først en 8100 og det tok 3 dager før jeg haddde ordrebekreftelsen i posten. men dessverre så forsvant denne maskinen i systemet til Linjegods. Dell skulle da bestille en ny maskin, men da hadde de sluttet å produsere 8100. Da fikk jeg tilbud om en 8200 med samme pris. det tok også her bare 3 dager før jeg mottok ordrebekreftelsen. Maskinen skal komme den 20.04.

 

Her har Dell utført rask og bra service!

Lenke til kommentar

Jeg fikk min den 16.04!

Skjermen er konge!

Kun en død pixel som er sort.

Problemet er at PC-en slår seg over på batteri nå og da selv om strømmen er i.

Det er da fantastisk slitsomt å se at skjermen dimmer annethvert minutt, og at processoren trapper opp og ned i ett skvala kjør...

Noen med samme problem?

Lenke til kommentar

Kamerat av meg fikk den. gf4go440 64 ddr 512 ddr p4m 1,7, men han fikk ikke mer enn litt over 5000 poeng i 3dmark 2001SE. Jeg var litt skuffet. Nyeste drivere. jeg synes dessuten at den var usexy. Se på toshibas nye. De er rålekre! 8200 var stor, skjermen (enchanged uxga) var jo lekker den, men jeg trodde nesten enchanged skulle bli enda bedre.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-20 20:41, Yuri skrev:

Jeg fikk min den 16.04!

Skjermen er konge!

Kun en død pixel som er sort.

Problemet er at PC-en slår seg over på batteri nå og da selv om strømmen er i.

Det er da fantastisk slitsomt å se at skjermen dimmer annethvert minutt, og at processoren trapper opp og ned i ett skvala kjør...

Noen med samme problem?


 

Bærbar der strømforsyningen ikke virker ordentlig faktisk, det er dell på sitt beste. Kjøp heller Maxnote fra quad.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...