N-4K0 Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli Hvorfor vekket senga deg når det er vekkeklokkas jobb? Jeg så en Volvo Amazon i dag.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. juli Forfatter Skrevet 13. juli Hvordan i huleste fikk du til og forme Amazonas til en Volvo? Hjemmelaget penisring av deck tape.
N-4K0 Skrevet 14. juli Skrevet 14. juli Hvorfor har du teipet deg selv fast til hjemmet ditt? Jeg brukte plenklipperen min i kveld (mandag) for første gang etter service nylig.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. juli Forfatter Skrevet 29. juli Hvorfor ville servicen spise gressklipperen din på en manags kveld? Jeg har en stormvife som har vært på i flere måneder allerede.
N-4K0 Skrevet 30. juli Skrevet 30. juli Hvorfor lager du storm med vifta di i tide og utide? Jeg har vært i barnedåp til yngste nevøen min i dag.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23 timer siden Forfatter Skrevet 23 timer siden (endret) Hvorfor har veret i barnedåpen til yngste nevøen din blåst deg vekk i dag? Lateksdrakten sitter så ekstremt stramt på kroppen at løken spruter med engang, obs jeg får ikke av drakten og løken spruter i eningen nå. EDIT: Jeg klarte ikke og dy meg igjen. 🥴 Endret 23 timer siden av TheDarkSycamore - SCM
N-4K0 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Hvorfor spruter det løk ut av eningen din? Jeg skal på kino i morgen og se Spider-Man: Brand New Day.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Hvorfor skal du inni Kinoens bøttekåttet og se på en edderkopp på en helt ny dag? Ostesmørbrød med chili, hvitløks og mint dipp vedsiden av er kjempe godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå