jh_ Skrevet 19. desember 2003 Skrevet 19. desember 2003 Har nettopp satt sammmen denne pc'en: Asus A7V8X-X Hovedkort Socket A DDR LAN AMD Athlon XP2400+ 2.0 GHz DDR-DIMM PC2700 512MB DDR CL2.5 Q-Tec Midi tower ATX L-MD, Silver Black Asus V9520 GeForce FX5200 128MB DDR Maxtor DiamondMax Plus 9 80GB Asus DVD-spiller IDE 16x/48x (DVDE616P) Men når jeg skal starte den for første gang, så starter jeg med å boote opp xp cd'en, den begynner å installere, så skrur den seg plutselig av! Prøvde å starte opp igjen uten winXP cd'en, men da frøs den etter "PCI Devices", altså får man har boot-menyen... Så jeg får ikke brukt boot-disk heller.. Den fryser ved det samme stedet hele tiden.. Og når jeg sjekka om bios-settingsene var riktige (som de var), og tok save & exit, så slo den seg av igjen, istedenfor å restarte.. Så fikk jeg ikke startet den før jeg slo av og på strømforsyningen. Har også prøvd å bytte ut ram'en, men det hjalp ikke stort! Noen som veit hva som kan være feil?
CB87-Bergen Skrevet 19. desember 2003 Skrevet 19. desember 2003 (endret) Kor mye Watt e d på PSUen? Q-tec psuer er jo kjent for å ikke yte så mye. Men han har ikke flere disker el. så det burde gå greit... Endret 19. desember 2003 av ComputerBoy
Duron rocks Skrevet 19. desember 2003 Skrevet 19. desember 2003 Kor mye Watt e d på PSUen? Det heter ikke hvor mye WATT. Det heter hvor stor effekt . Altså hvor stor effekt kan PSU`en levere. En PSU leverer en viss mengde effekt, som MÅLES i Watt. Måtte bare få det ut.
jh_ Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Skrevet 19. desember 2003 det er 300 w. .det som fulgte med i kabinettet.. Har bare en disk ja
ballemann Skrevet 19. desember 2003 Skrevet 19. desember 2003 Kor mye Watt e d på PSUen? Det heter ikke hvor mye WATT. Det heter hvor stor effekt . Altså hvor stor effekt kan PSU`en levere. En PSU leverer en viss mengde effekt, som MÅLES i Watt. Måtte bare få det ut. OT : Haha. Men alle skjønte jo sikkert hva han mente med det....kverulant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå