Gå til innhold

HJEEEELP!


Anbefalte innlegg

fikk meg den nye s-ata disken min idag og har plugga den i og vil nå formatere den. problemet er bare at dritt maskinen ikke vil finne den (jfheif08932745973269 tw5398285y493425893|624t3(/&/&/&/&¤&%¤&%#%¤#&%¤/&%&)!! hva er galt? pls hjelp meg den som kan... er litt urgent!

 

 

btw så er hk'et et asus a7v8x... kjører win xp home... og den nye disken er av typen maxtor 160gig 7200rpm s-ata.

 

takk til all hjelp. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

først så vil ej sei; rart at du fikk starta den topicen her, trudde det navnet var oppbrukt allerede, prøv å skriv inn litt meir fornuftig topic-navn neste gang.

 

når det er over; registreres disken i oppstarten, vist nei, så er det en innstilling i bios, vist ja, så går du inn i kontrallpanel; administrative verktøy> datamaskin behandling > lagring også aktivera du disken..

Lenke til kommentar

til "hjeeeelp"

Du går inn i bios og finner "boot devices" og der hvor det står "first boot device" trykker du enter og på den menyen som kommer opp velger du S-ATA! og lagre endringen med F10! så enkelt er det på Abit kortet jeg har håper det er det samme hos deg også :roll:

 

Ps du får fortere hjelp med mere spesifikk emne på posten

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...