Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hotmail i Outlook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurte på om noen vet hvordan sette opp en hotmail konto i outlook? jeg har satt den opp med riktig adresse og passord. Har satt opp kotoen slik:

Incoming mail: Pop3.hotmail.com

Outgoing mail: smtp.hotmail.com

men det fungerer ikke.... :no:

Får opp en feilmelding der det står at serveren pop3.hotmail.com kunne ikke finnes... Noen som kan hjelpe en uten peiling :blush: ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bruk kun www.hotmail.com istedet for Incoming mail: Pop3.hotmail.com

Outgoing mail: smtp.hotmail.com

outlook ordner resten...

Skrevet

Litt offtopic kansje, siden spørsmålet allerede har blitt besvart.

Jeg snuste litt rundt angående dette med Hotmail i Outlook for en uke tilbake, og konklusjonen ble at Hotmail ikke hadde POP3/SMTP støtte, bare det litt ufunksjonelle ( etter min mening ) HTTP.

HTTP mail fungerer sikkert greit, men det kan ta litt tid når alt skal lastes fra server, gang på gang, hele tiden, og fungerer heller ikke så bra for offline-surfing ( mulig Outlook2003 har noen funksjon for å laste ned og lokal-lagre beskjeder )

Skrevet
Litt offtopic kansje, siden spørsmålet allerede har blitt besvart.

Jeg snuste litt rundt angående dette med Hotmail i Outlook for en uke tilbake, og konklusjonen ble at Hotmail ikke hadde POP3/SMTP støtte, bare det litt ufunksjonelle ( etter min mening ) HTTP.

HTTP mail fungerer sikkert greit, men det kan ta litt tid når alt skal lastes fra server, gang på gang, hele tiden, og fungerer heller ikke så bra for offline-surfing ( mulig Outlook2003 har noen funksjon for å laste ned og lokal-lagre beskjeder )

Dette ble tatt bort for ca et år siden, siden det så har jeg ikke brukt hotmailen min. Brukte den før til registreringer, for å unngå spam. Men jeg fant ut at det var hotmail selv som laget spammen. :devil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...