Gå til innhold

Could not use this video file


Jonas

Anbefalte innlegg

Hallo

En venn av meg avinstalerte noen spill og instalerte et, og da han var ferdig med instalasjonen så ble oppløsninga skrudd helt ned. Da han prøvde å skru den opp igjen skrudde pc'en seg plutselig av. Han starta den opp og prøvde å kjøre i safemode funka det ikke.. passordet han hadde var feil så han prøve andre alternativ -safemode with nettwork. Da funka det! han skrudde oppløsninga vanlige og restarta. Da skjedde det samme! Could not use this video file! Nå kommer han ikke inn på noen av safemodene og når han starter opp kommer det masse tekst på skjermen som så fort forbi at han ikke får lest det og pc'en restarter.. Noen som vet hva som er feil eller hva han kan gjøre? må han må trå til med reinstalasjon av windows?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan han ikke bare legge de inn i safemode? å så reeboote i vanlig modus...

 

eventuelt legge de inn manuelt...

 

 

 

i safemode gå inn å sjekk egenskaper får sjermkortet å se vilke drivere det er som brukes... det høres ut som det er standard win drivere som er i bruk

Lenke til kommentar

Hei all jeger kamertaen ti jonas og det er jeg som har fucka alt opp.

MEn hakke cd'en til w2k, fordi mora mi jobber i et firma named festo og der fikk hun gratis w2k fra jobben overført fra en annen pc. Men probe er at jeg ikke kommee inn på safemodus det er det domme, så hvoran kan jeg fikse det da?

Det er et stort prob for meg fordi jeg trenger pc'en til å spille csi jula. Så noen plz hjelp meg :no: er litt deppa jeg

Det hadet vært :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...