Eyefitness Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 Trenger hjelp!! Får ikke spilt spill i direct3d. Har Nolf2 som jeg aldri har fått prøvd. Når jeg trykker singelplayer for å starte spillet, fryser bildet og det kommer en vedvarende irriterende lyd. Har forsøkt å legge inn nyeste skjermkortdrivere uten at det har hjulpet. Går jeg inn i direct x via dxdiag, får jeg opp melding om at direct 3d ikke fungerer og blir bedt om å hoppe over den for å få rapport (ellers låser alt seg). Har lastet ned siste versjon av direct x fra win update - hjalp ikke!! Har Connect 3d radeon 9600, Asus a7v8x-x, 512 mb Twinmos pc3200, Soundblaster live!5.1, Maxtor 80gb 7200 rpm hd. Please help!
Eyefitness Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Skrevet 19. desember 2003 Glemte å føre opp at operativsystemet er windows Me (om det har betydning)
Jakartabebopp Skrevet 19. desember 2003 Skrevet 19. desember 2003 (endret) har du slettet alle tidligere drivere? det kan ha noe med saken å si ... Btw, velkommen til forumet! God Jul! Endret 19. desember 2003 av rasgar
Eyefitness Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Skrevet 19. desember 2003 Har slettet tidligere drivere, ja - men vet ikke om jeg har gjort det på korrekt måte. Tar veldig gjerne imot tips om hvordan dette gjøres best. Takk for svar! God Jul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå