Gå til innhold

Hvor lenge spiller dere dataspill hver dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jeg fri fra jobben, det er helg, eller jeg skulle være så heldig å ha ferie så spiller jeg konstant fra jeg står opp til jeg legger meg (om da ikke dama mi ber meg om å dra mitt ynkelige legeme til henne). :)

har jeg mulighet til det; ~15 timer

Snitt; ~3-4 timer

Skrevet
I dag har jeg vært her på forumet i over 10 timer, men så har jeg over 160 posts i dag

Det skulle ikke være så vanskelig når du svarer "ja", "nei", og "kanskje" på 80% av spørsmålene. 3 ord per post eller noe slikt?

Skrevet

Nå som det er ferie og jeg ikke har noe å gjøre så blir det lett 6-7 timer. Men ellers så er det ca 2-4 timer.

For tiden spiller jeg Star Wars Knights Of The Old Republic (SinglePlayer), og så har jeg begynt å spille CS (MultiPlayer) igjen.

Skrevet (endret)

I dag spilte jeg fra 15.00 til 19.00 og så fra 01.00 til nå.

Slik er det omtrent hver helg (bortsett fra de helgene da det skjer noe...). I ukedager er det mellom 3-4 timer hver dag... Før spilte jeg mest online, men nå som jeg spiller mest strategi så spiller jeg mot cpu.

Endret av HeavenHell
Skrevet

Jeg pleier å spille ca 4timer for dag. Men så gjør jeg andre ting på data'n i ca 2timer for dag. Det blir ca 6 timer totalt. Jeg hvet jeg er avhengig.

Skrevet

Nå i det siste har jeg ikke spillt en time om dagen en gang.

Tiden går bort til andre ting, som f.eks festing, film og tv titting etc. :thumbs:

Men til jul blir det nok andre boller ja, da blir man nok sittende med

julegavene halve døgnet rundt. :dribble:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...