jorgenhm Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 Hei Jeg har akkurat fått meg KOTOR og spiller enda på første bane.. Men jeg har et problem med at spillet henger seg.. Det skjer når jeg er ingame eller når jeg er i menyene osv. Det som skjer er at bilder låser seg, men man kan bevege musa rundt (uten å kunne trykke på noe) etter er par sekunder får jeg beskjed om at programmet har utført en ulovelig opperasjon, også får jeg sånn "send feil til microsoft" pop-up.. Når jeg trykker "ikke send" lukker hele spillet seg.. Jeg har brukt patche funsjonene som fulgte med og patcha det opp til nyeste versjon (1.1 vel ?) Har noen hatt lignende problemer og funnet en løsning på det ?
Ripsta Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 Burde vært posta i Hjelp-forumet. Sjekk denne linken. http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=181692
IceCone Skrevet 19. desember 2003 Skrevet 19. desember 2003 (endret) Yepp, dette er en Hjelp-topic. Uansett, oppdater driverne til skjermkortet ditt. Dette burde ordne biffen. Endret 19. desember 2003 av IceCone
jorgenhm Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Skrevet 19. desember 2003 Hei! Sorry at jeg posta feil, men har ikke brukt forumet noe før, så er ganske uerfaren.. Jeg skal prøve å legge inn nye skjermkort drivere. Håper det funker bedre da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå