Gå til innhold

NZXT H500 + 2080 Gaming X Trio. Will it fit?


niqen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har NZXT H500 med en Kraken X52. Vil dette gå?

Ser ut som det vil bli snakk om milimeteren..

 

Lurte på om noen andre kunne bekrefte eller avkrefte hvorvidt dette er doable.

Har selv NZXT S340 Elite Midi Tower https://www.komplett.no/compare?id=1014157&id=902705 ser at Maks. videokortlengde er

381 mm for H500
364 mm for S340

Har Kraken NZXT Kraken X42 og 2080 Gaming X Trio, er ca 1,5-2cm klaring. 

Trur dette skal gå fint.

Endret av Sinusn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Okey, takk for svar.

Men X42, den er nokså kort i forhold til X52 i høyden (2 vs 1) vifter, så din sperrer Kanskje akkurat ikke ved enden av skjermkortet, eller hadde de buttet i hverandre likevel?

Min X52 går langs hele lengden av fronten på kabinettet. Vil kanskje gå likevel? Har sett et par bilder på reddit hvor folk hevder å ha fått det til, ville bare forsikre meg litt når jeg først bestiller kort

Endret av niqen
Lenke til kommentar

0,5mm før plasten på selve vifte-partiet av kortet ramponerer viftebladene på min Kraken X52. Her må jeg

finne på noe lurt.. gå for Kraken X42? Ta bort en av viftene på rad? Det passer.. men bare på 0.5 klaring fra viftebladene..

ikke optimalt hverken pga varme eller en eventuell kollisjon. Innspill?

Lenke til kommentar

0,5mm før plasten på selve vifte-partiet av kortet ramponerer viftebladene på min Kraken X52. Her må jeg

finne på noe lurt.. gå for Kraken X42? Ta bort en av viftene på rad? Det passer.. men bare på 0.5 klaring fra viftebladene..

ikke optimalt hverken pga varme eller en eventuell kollisjon. Innspill?

Sett viftene dine på andre siden av radiatoren om mulig. Type Push config 

Ellers kan du montere radiator på ene siden av kabinett rammen og vifter på motsatt side. 

Lenke til kommentar

Er det mulig å sette rad på andre siden av der den står da mon tro? Har ikke undersøkt, men om jeg får skrudd opp rommet foran som brukes som airvent kan jeg saktens prøve! Kortet sitter akkurat, men som sagt, det er en halv millimeter unna kollisjon. Det beste hadde vært å få flyttet radiator, men om det ikke går må jeg vurdere slankere vifter ???? #burdesettden

Endret av niqen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...