Gå til innhold

Samsung A 10.1 T580 går i svart skjer innimellom.


Arve28

Anbefalte innlegg

For 7 mnd kjøpte jeg mitt andre Samsung A 10.1 T580 til min datter. Men dette brettet går i svart av og til. Da tar det mellom 15 sek til 2 minutter får bildet kommer tilbake. Så kan det gå en liten tid igjen før nettbrettet blir sort. 

Sendte det til reperasjon. De festet skjermkabelen på nytt.

Fikk det tilbake. Problemet er der fortsatt.  

Testet det ut i 3 uker til. Tenkte å bruke dette til å styre en DJI Mavic air drone. Men når den går i svart innimellom har jeg ikke turt dette enda.

Sendte det tilbake til reperasjon. Fikk melding nå at de ikke finner noe feil: Dessverre klarer ikke verkstedet å verifisere/gjenskape feilen du opplever. Pris for å få den tilbake uten reperasjon er 435kr.

 

Er det noen her som har noe peiling på hva dette kan skyldes at brettet går så ofte i svart?

Det andre brettet er det aldri noe problem med.

Er det vanlig at man må betale når det burde gått på garanti?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei.

Har vært borti akkurat det samme,elkjøp mente det var beskyttelsesdekselet jeg brukte som gjorde at dette skjedde..leverte det tre ganger,siste gangen fikk jeg ett deksel av de,har ikke skjedd siden..Må være en svakhet med noen av de,for dette er første gang dette har skjedd..har hatt nesten like deksler også så tviler sterkt på det..men vanskelig å diskutere da det er bra nå :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...