Gå til innhold

Tre/Plexi Kabinett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[quote name='PandaMartin' date='17/12/2003 : 22:40'] [url="http://martin.deakins.org/div/DSC00026.jpg"]bilde1[/url]
[url="http://martin.deakins.org/div/DSC00027.jpg"]bilde2[/url]
[url="http://martin.deakins.org/div/DSC00028.jpg"]bilde3[/url]
skal sette [url="http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=LLMBT&toc=3095"]dette[/url] inn i og ha ren plexi på den siden det ikke står "Nirto" på, og feste lister på kantene, men er det noen som har en ide til hvordan lage startknapp? hva trenger jeg osv..
og noen som har ideer til ting jeg kan gjøre med kabinettet?

Mhv Martin [/quote]
Kabinettet ditt var litt tøft,men hvordan skal du gjøre dette videre?
Lenke til kommentar

jeg er forsåvidt ikke helt sikker.. men jeg tror nokk jeg bestiller den "basen" du får på microplex og skruer den inn på en eller annen måte.. og fikser meg en startknapp på en eller annen måte.

og da er det bare å sette inni ting.. og når det gjelder psu lager jeg nokk bare et lite rom med et hull ut på baksiden og hull til evt. vifte, og knabber noen sånne greier som holder hardiskene på plass.

Jeg er ganske n00b innen casemod.. dette er faktisk det første jeg har gjort med pcn min, regner med noe går skeis.. men da begynder jeg pånytt, å lage kabinett er DRITTGØY, virkelig å anbefale

 

edit: knabber fra en gammel pc vel å merke.. du får advarsler for litt av hvert her, så jeg vil ikke virke kriminell

 

edit: og vist noen lurer på jiff tørmoppen så er det et slags støvfilter :)

Endret av PandaMartin
Lenke til kommentar

det er nokk fint mulig å ta et gammelt hk brett..

men problemet er utgangene på baksiden av kabinettet

kan vel såklart lete fram stikksagen å drive litt presisjonssaging, men sånt tar tid.

Og jeg greier å vente til 04.02 det er jo jul nå, og skal på en måneds ferie etter julen, så det passer egentli perfekt :)

og jeg TRENGER vell egentli ikke noen restart knapp ?

har sett enkelte mod'er uten rs knapp, men den er jo vel praktisk å ha der

Lenke til kommentar

Jeg støtte på det samme problemet med hk-brettet fra microplex. Det er jo alt for lang tid å vente, så det jeg gjorde var å bestille et q-tec kabinett fra komplett og pirke ut hk-brettet derfra. Det koster ikke mye mer enn lianlibrettet, og så får du med et psu, dog ikke det aller beste, med på kjøpet:-)

Lenke til kommentar

hei,

 

har laget et tre kabiss selv som pc'n ikke ville starte i (lurer på hvorfor)

men der hadde jeg tak et TCI kabinett som har alt utagbart utenom cdrom holdere (akkurat likt Lian Li)

du kan jo sjekke søppelhaugen siden disse kabinettene er gamle og det finnest relativt mangen va disse, på knappen er og veldi god, siden den har lang ledning,den er stor og har fjøring,

 

off topic: kabinettet er knalbra på alle områder utenom utsenede, men det kan ja alltid casemoding forandre på :D

Lenke til kommentar
startknapp det der ?

den så litt rar ut :)

men det blir nokk noe sånt, og et billig kabinett som jeg tar ting fra det blir til..

må bare vente på julenissen (han har alle pengene mine)

Så rart ut? Alle pc'er har jo et slikt sett (nesten). bare at den er "under" knappen...

Men du hadde vel et kabinett før du tenke at du skulle bygge det der? i så fall er det jo slike der da.. :yes:

lykke til... :xmas:

 

mvh ballemann

Endret av ballemann
Lenke til kommentar

jeg har aldri sett under knappen på pcn :)

har aldri brydd meg med knappen på pcn..

for meg er det noe magisk som bare er der liksom..

intill nå :D

 

å ja.. jeg har kabinett fra før.. dette er bare en kur for fritidsproblemer :)

vet ikke engang om jeg kommer til å bruke det..

i så tilfelle setter jeg en drittpc inni der.. og vist det funker fint kansje jeg flytter over gode maskinen min :)

er litt mer originalt å komme på lan med den der en et kjøpt kabinett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...