Straydog Skrevet 17. desember 2003 Skrevet 17. desember 2003 Hei, Jeg har skaffet meg NFS Underground og klarer ikke å CD-brenneren min til å legge inn spillet. Den stopper halvveis i installeringen, og sier at CD'n er uleselig. CD-brenneren min er en LiteON 52x24x52 (1år gammel). Har prøvd å installere på en annen maskin på LAN'et jeg har hjemme, og der virket det. Den maskinen har en eldgammel 12x24x4x CD-brenner. Det jeg lurer på er hvorvidt det går an å installere spillet over nettverket? fra den maskinen som leser CD'ene til den andre maskinen?
Mosess Skrevet 17. desember 2003 Skrevet 17. desember 2003 hvis den sier at cd'en er uleselig så er det vel sannsynlig at cd'en er uleselig.. hvis du deler cd'en over nettverket, kobler til denne med en annen maskin og installerer.. så kommer den halvveis før datamaskinen din finner ut at cd'en er uleselig og sender en melding til den andre datamaskinen som leser "sharen" om at cd'en er uleselig.. slik en uleselig melding..
Snorre123 Skrevet 17. desember 2003 Skrevet 17. desember 2003 Det burde gå greit å installere det over nettverket, bare del cd-rommen og sett den opp som nettverksstasjon. Mosess, cd-en er ikke nødvendigvis ødelagt, da han skriver at han klarer å legge det inn på den ene pc'en...
Beo Skrevet 17. desember 2003 Skrevet 17. desember 2003 Dette er ikke noe nytt Prb. Går ut ifra at den cd'en du prøver å installere ifra ikke er original. NFSU inneholder 2 stk kopibeskyttelse. Hvis ikke cd-leseren støtter den typen lesing(12x12x4) så ser installasjonsprg vekk ifra det. DVS hvis du har en cd-leser som ikke leser alle formater er det ikke nødvendigvis ikke negativt.
Straydog Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Skrevet 17. desember 2003 Dette er ikke noe nytt Prb.Går ut ifra at den cd'en du prøver å installere ifra ikke er original. NFSU inneholder 2 stk kopibeskyttelse. Hvis ikke cd-leseren støtter den typen lesing(12x12x4) så ser installasjonsprg vekk ifra det. DVS hvis du har en cd-leser som ikke leser alle formater er det ikke nødvendigvis ikke negativt. Noe jeg kan gjøre??
rwu Skrevet 17. desember 2003 Skrevet 17. desember 2003 (endret) edit: etter å ha sett StrayDog's post i "lagringsmedier" sletter jeg posten min... *ber moderator om å stenge denne tråden* Endret 17. desember 2003 av rwu
TST Skrevet 17. desember 2003 Skrevet 17. desember 2003 Straydog: Kjøp spillet i butikken. Tråd stenges.
Anbefalte innlegg