Gå til innhold

Ingen tilgang!


Timur

Anbefalte innlegg

Jo det har seg slik jeg hadde oppretta en gjestekonto for ei stund sida bare for og ha i tilfelle besøk. også bare tok jeg meg en tur innom den da for og se om det var noe jeg kunne forbedre, så ingen ting så jeg logga av igjen og logga innpå administrator kontoen min, men når jeg prøver og få tilgang til filene mine som ligger i en spesiell så får jeg dette her:

 

 

Windows får ikke tilgang til den angitte enheten, banen eller filen. Kansje har du ikke tilgangsrettighet til objektet.

 

 

Jeg husker jeg hadde samme problem for ei stund sida men da bare tok jeg en rask system-gjenoppretting, men det har seg slik at system-gjenoppretting virker ikke lenger. Så jeg tenkte at det kansje hadde virka og deaktivere gjeste kontoen ??? men i såfall har jeg et problem der og fordi når jeg åpner brukerkontoer i kontrollpanel så skjer kommer det bare opp et vindu som er helt hvitt.

 

Jeg får også hver gang jeg starter maskinen en feilmelding hvor det står:

 

Finner ikke c:\WINDOWS\system32\system32.exe kontroller at du skrev navnet riktig, og prøv på nytt. Hvis du vil søke etter en fil, klikker du startknappen og deretter søk.

 

kan godt hende at jeg har klusssa litt med noen policyer da når det gjelder det med at jeg ikke får tilgang vet noen hvilken policy det er som gjør det?

 

(jeg kjører da windows xp pro. på norsk)

 

TAKKER FOR SVAR

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tipper det er WORM_MARI.A, men jeg er ikke sikker. Ta å kjør Trendmicro's Housecall for sikkerhets skyld.

Jo jeg tok Trendmicro's housecall og fikk følgende:

 

 

HouseCall has found and cleaned a malware.pe_parite.a

please reboot your computer to completely clean the trojan.

 

Har ikke så veldig god greie da på slikt da men tror jeg har lest win.32parite som et virus på en eller annen liste.

 

Hva skal jeg gjøre nå da hele hardisken kan jo være smitta for alt jeg vet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...