Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hvor får man kjøpt laser leds ? skulle hatt noen blå, som er blanke.. men finner det ikke noe sted her i norge.. i guess.. oxo om ledsene koster 30 kroner.. tilsammen 90 for 3stk. så vil jo det komme opp i godt over 100 da.. dyrt med frakt... noen som veit om en bra og villig webshop i norge med sånne leds ?

 

 

Housey

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
house skrev (2002-03-04 13:12):

asså.... laser leds... som i STERKE dioder. de koster ikke 500,- ...

 

LOL det der er jo som å gå på resurant og bestille " biff... som ei stor kjøttkake" eller no'. Laser er laser og laser leds er svin dyre. Men er det sterke leds du er ute etter (blå sådann) anbefaler jeg å lete på elfa. Der kan du finne akkurat den styrken du vil ha. Blå leds på 550 mcd får du til 18 kr stykke, men det lønner seg skjeldent å bestille få ting fra elfa (frakt blir mye i forhold til totalpris). Jeg pleier å samle meg opp en del casemoddeting jeg skal ha til forskjellige prosjekter før jeg bestiller.

 

[ endret av Xell den 2002-03-04 13:44 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-04 13:52, yummy skrev:

Dersom du ber om consigment brev, koster frakta 25 kroner. Vel og merke om det gjelder små kvanta.


Blå LED's på 1000 mcd koster ikke så mye. Og de lyser KRAFITG!



 

hvor får man tak i disse ?

 

en annen ting.. hvor store er de vifte LEDs'ene de har på microplex ? jeg trenger 3mm...

 

 

Housey

 

_________________

Dan Stamnes

webmaster @ gfx-hysteria.com

 

[ Denne Melding var redigert av: house på 2002-03-04 14:01 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-04 13:12, house skrev:

asså.... laser leds... som i STERKE dioder. de koster ikke 500,- ...


det som er hele vitsen er at jeg skal ha lysa i tastaturet mitt!



Housey


_________________

Dan Stamnes

webmaster @


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: house på 2002-03-04 13:14 ]</font>


 

De lysaer jævlig bra. En i klassa mi har 2 grønne UV leds med 630 ohms ved pedalene og det lyser noe vannvittig.

Lenke til kommentar

Quote:


Bøgge Bakken skrev (2002-03-04 15:02):


De lysaer jævlig bra. En i klassa mi har 2 grønne UV leds med 630 ohms ved pedalene og det lyser noe vannvittig.



 

skal ikke terpe for mye, men litt av poenget mitt var at laserleds og UVleds er ikke det samme. Han sa ikke først hva han skulle bruke det til derfor sprute jeg (kunne jo tenkes at han faktisk trengte laserleds), men det viser seg jo at han i praksis hverken var ute etter laserleds eller uvleds, men helt vanlige leds med sterk lysstyrke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...