[Nerd1] Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Skrevet 17. desember 2003 En kompis klokka pcn for meg og han foreslo at jeg burde putte den ute på verandaen slik at den ikke ble over opphetet. Dessuten syns jeg ikke dere skal bli sur hvis pappa vil kjøpe ny pc til meg, hvis han har lyst så får han gjøre det
shabador Skrevet 17. desember 2003 Skrevet 17. desember 2003 (endret) Kremt... Skulle du sitte ute på verandaen og spille i kulden? Edit: Wooo! 100 innlegg! Endret 17. desember 2003 av shabador
[Nerd1] Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Skrevet 17. desember 2003 nei, jeg fikk satt den slik at kablene akkurat strakk inn gjennom veranda døra. det var litt kaldt, men hva gjør man ikke for å få bedre ytelse på pcn?
shabador Skrevet 17. desember 2003 Skrevet 17. desember 2003 (endret) Dette lukter det av... Enten har du jækla lange kabler... Eller så har du verdens minste og farligeste veranda... (Uten rekkverk). Og med tanke på att faren din gir deg 15.000 til en ny pc, så bør han være litt velstående og ha råd til en veranda større enn 1 kvadrat... Med rekkverk... Endret 17. desember 2003 av shabador
ballemann Skrevet 17. desember 2003 Skrevet 17. desember 2003 Har et bedre tips til hvordan dere kan få pc'en kaldere, jeg har det sikkert 10 grader på rommet mitt jeg, også har jeg kabinett døra mi åpen da. Så det hjelper nok noen grader i kampen mot varmen . ps : du er ikke lite smart også som lar pc'en stå ute når det snør mvh BalleMann
Mello Skrevet 17. desember 2003 Skrevet 17. desember 2003 Har et bedre tips til hvordan dere kan få pc'en kaldere, jeg har det sikkert 10 grader på rommet mitt jeg, også har jeg kabinett døra mi åpen da. Så det hjelper nok noen grader i kampen mot varmen . ps : du er ikke lite smart også som lar pc'en stå ute når det snør mvh BalleMann Vel, du er ikke den smarteste kniven i skuffen du heller da. sitte i et rom på 10 grader med pc, må ta på seg jakke etterhvert da, kan bli kaldt i lengden
[BiGG] Skrevet 17. desember 2003 Skrevet 17. desember 2003 snøen smelter og blir til vann,som ødelegger pc'n
AMD-guru #1 Skrevet 17. desember 2003 Skrevet 17. desember 2003 (endret) jeg kjenner esensen av *kødde trå*.. du kan sende den ødelagte data'en til meg ... terasser uten rekverk blir vel strengt tatt ikke godkjente pga fare for at folk skal falle ned... bare en tanke fra min side, har ingenting som bekrefter dette... Jeg blir litt skremt av mennesker som blir så til de grader utskjemt av foreldre... du burde være uten pc en stund, mens du jobbet deg opp nok penger til en ny.. Endret 17. desember 2003 av AMD-guru #1
RatmFan Skrevet 17. desember 2003 Skrevet 17. desember 2003 Syns det var et morsomt innlegg jeg da men....... Er det mulig å klare å miste en stasjonær PC i sne.....?
El-Hadji Skrevet 17. desember 2003 Skrevet 17. desember 2003 Det skal egentlig ikke gå an.... Men folk klarer det meste
snole Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 (endret) Kan man ta denne tråden seriøst? Endret 18. desember 2003 av snole
IceCool Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 Hvis du får ny PC etter å ha gjort noe sånnt så er du jammen ikke lite bortskjemt. Går sterkt utfra at dette er kødd, men hvis det ikke er det så WAY TO GO! og GOD JUL til deg også
Culpa Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 Jeg ble inspirert! Har nå flyttet inn den lille fryseren på rommet mitt og puttet pcen oppi. Alt går så det suser. Ble kvitt støyproblemene samtidig som fallfaren er minimal. Rart ingen har tenkt på det før. JEG er genial! Hovedkortet holder -10 grader og prosessoren er på 5 grader!!! Neste gang vinner vi IQ testen mot Sverige i hvert fall hvis jeg får være med
snole Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 Kondens kan bli et problem da. Kondens er som kjent vann, og vann har en tendens til å kortslutte elektriske apparater. Derfor man helst ikke burde slå på PC med en gang den har blitt tatt inn etter f.eks å ha vært i en kald bil eller lignende.
oaleksan Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 Den er nok gåen, kan ha kommet fuktighet/kondensjon i harddisken. Datamaskiner tåler ikke vann eller fuktighet og må holdes helt tørre, ikke det smartese jeg har vert ut for å sette pc`en på verandaen.
Kurium Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 Kan man ta denne tråden seriøst? Det skal egentlig ikke gå an.... Men folk klarer det meste
DraZeN Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 Denne tråden lukter kødd, hvis ikke må du være den mest klysete bortskjemte ****ungen jeg har vært borti! Vet du hva jeg gjorde for å få råd til ny pc , som jeg betalte selv ? Nei ikke det nei , jeg kjøpte aksjer , og solgte når jeg vant på det!
inaktiv000 Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 Det første problemet er vel hvordan PCen kunne falle mens ledningene var koblet i (hvertfall TPen burde henge fast)...
ballemann Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 Har et bedre tips til hvordan dere kan få pc'en kaldere, jeg har det sikkert 10 grader på rommet mitt jeg, også har jeg kabinett døra mi åpen da. Så det hjelper nok noen grader i kampen mot varmen . ps : du er ikke lite smart også som lar pc'en stå ute når det snør mvh BalleMann Vel, du er ikke den smarteste kniven i skuffen du heller da. sitte i et rom på 10 grader med pc, må ta på seg jakke etterhvert da, kan bli kaldt i lengden Njaaa, har en koselig dyne som varmer opp......
BaLtOo. Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 Syns det var et morsomt innlegg jeg da men....... Er det mulig å klare å miste en stasjonær PC i sne.....? joa.. går det vil jeg tro Sitter ute i haga'n jeg nå.. Inne i snøiglooen jeg brukte fire timer på å bygge... endelig fått klokka celeron 1ghz min til 4,8 ghz ... utrulig hva kulde kan gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå