Gå til innhold

PS2 eller XBOX (snowboarding)


henriklh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor godt et spill er vil ALLTID være en subjektiv vurdering

 

Jamen det er jo akkurat det jeg sitter her og skriver! Leser du ikke innleggene?

 

I tillegg kan jeg faktisk begrunne smaken min ganske godt. Ikke at det spiller noen rolle, for smak er jo smak uansett, men jeg kan det. Kan du?

 

Kan du fortelle meg hva dette har med saken å gjøre? Om jeg kan "begrunne smaken min"?

 

Du liker Gamecube-spillene best. Det er din mening. Ditt innlegg hvor du skrev det var dårlig formulert. Slutt på visa.

 

Tror det er flere som burde tenke seg om før dem skriver.

Hva er det med deg?

 

Seriøst?

 

Du syter og klager fordi jeg ikke skrev "etter min mening" bak et innlegg, som du nå skriver at du selvagt forstod at var bare min mening. SÅ HVA ER PROBLEMET DA???

 

Slutt å oppføre deg som dust.

 

Og hva det med "å begrunne smaken sin" har med saken å gjøre, er at noen smaler opp erfaring og informasjon og prøver seg fram og utifra dette lager de seg en mening, mens noen plukker bare meningene sine ut av rumpen og fiser dem ut for hele verdens glede. Du virker veldig som en som tilhører den siste kategorien.

 

Slutt å skrive før du driter deg helt ut nå.

Lenke til kommentar

Tror egentlig svarene her på forumet er litt "biased" fordi det er så mange PC folk her som hadde PC fra før og så gikk over til Xbox fordi det passet dem best mht. chipping, emulering, DivX osv.

 

Jeg har både Xbox, PS2 og GameCube (pluss GBA SP) og det var liten tvil for meg om at PS2 er den beste platformen for SSX3 (ja, jeg eier spillet såklart).

Når man sammenligner grafikken i SSX Tricky på Xbox og PS2 er det meget små forskjeller. Jeg har ikke sett grafikken på SSX3 på Xbox, men mye taler for at det samme gjelder for denne versjonen.

 

Det aller største ankepunktet for meg er at PS2's håndkontroll er den optimale for SSX spillene. F.eks. så kan man ikke gjøre like mange triks på XB versjonen av SSX Tricky som på PS2 fordi Xbox håndkontrollen ikke har "shoulderbuttons" slik som PS2 har. SSX bruker disse knappene til grabs, og PS2 var utgangspunktet for SSX (sagt på en annen måte - SSX er designet for PS2!!). Dette gjør at det er litt kjipere å spille SSX på Xbox fordi:

 

a) - det er færre muligheter for forskjellige grabs (ergo mindre muligheter for variering av triks)

 

og

 

b) - Xbox håndkontrollen er mer vrien å bruke på SSX spilla.

 

Jeg har LANG erfaring med SSX Tricky på både PS2 og Xbox og SSX3 er omtrent identisk mht. interface - så jeg tror at jeg med ganske stor tyngde og autoritet (woooh...) kan si at SSX3 er best på PS2. God feeling på håndkontrollen er ESSENSIELT på et spill som SSX.

 

Dessuten har SSX3 på PS2 som tidligere nevnt, online tilkobligsmulighet, det har ikke Xbox-versjonen.

 

 

-Hilsen en som har prøvd begge deler og har tenkt lenge og hardt på det.

 

 

Hei alle sammen forresten, lenge siden sist.... Trodde dere var kvitt meg? Hehe...

...ok, sikkert ingen som husker meg engang. Skal holde kjeft nå...

Lenke til kommentar
Hvor godt et spill er vil ALLTID være en subjektiv vurdering

 

Jamen det er jo akkurat det jeg sitter her og skriver! Leser du ikke innleggene?

 

I tillegg kan jeg faktisk begrunne smaken min ganske godt. Ikke at det spiller noen rolle, for smak er jo smak uansett, men jeg kan det. Kan du?

 

Kan du fortelle meg hva dette har med saken å gjøre? Om jeg kan "begrunne smaken min"?

 

Du liker Gamecube-spillene best. Det er din mening. Ditt innlegg hvor du skrev det var dårlig formulert. Slutt på visa.

 

Tror det er flere som burde tenke seg om før dem skriver.

Hva er det med deg?

 

Seriøst?

 

Du syter og klager fordi jeg ikke skrev "etter min mening" bak et innlegg, som du nå skriver at du selvagt forstod at var bare min mening. SÅ HVA ER PROBLEMET DA???

 

Slutt å oppføre deg som dust.

 

Og hva det med "å begrunne smaken sin" har med saken å gjøre, er at noen smaler opp erfaring og informasjon og prøver seg fram og utifra dette lager de seg en mening, mens noen plukker bare meningene sine ut av rumpen og fiser dem ut for hele verdens glede. Du virker veldig som en som tilhører den siste kategorien.

 

Slutt å skrive før du driter deg helt ut nå.

Si meg, skjønner du ikke hva jeg skriver?

Hvis du vil bli tatt seriøst så skriv skikkelig, ikke som en fanboy!

 

Skjønner du nå?

 

Det er godt mulig jeg oppfører meg som en dust i dine øyne, og helt ærlig så kunne jeg ikke brydd meg mindre.

 

Du vet ingenting om smaken min eller om meg som person, så du kan bare klappe igjen om det tullpratet om at jeg tilhører kategorien som 'plukker ut meningen fra rumpen og fiser dem ut'.

 

Hvis det er noen som oppfører seg idiotisk her er det du, som kom trekkendes med fanboy-pratet ditt.

 

Uansett så gidder jeg ikke krangle mer med deg, jeg gidder ikke bruke mer tid på en som deg.

Lenke til kommentar
Si meg, skjønner du ikke hva jeg skriver?

Hvis du vil bli tatt seriøst så skriv skikkelig, ikke som en fanboy!

 

Skjønner du nå?

 

Det er godt mulig jeg oppfører meg som en dust i dine øyne, og helt ærlig så kunne jeg ikke brydd meg mindre.

 

Du vet ingenting om smaken min eller om meg som person, så du kan bare klappe igjen om det tullpratet om at jeg tilhører kategorien som 'plukker ut meningen fra rumpen og fiser dem ut'.

 

Hvis det er noen som oppfører seg idiotisk her er det du, som kom trekkendes med fanboy-pratet ditt.

 

Uansett så gidder jeg ikke krangle mer med deg, jeg gidder ikke bruke mer tid på en som deg.

Holder du på med dette ennå? :wow:

 

Sorry hvis jeg såret deg så dypt. La meg fikse på mitt opprinnelige innlegg, så det blir mer til ditt behag:

Gamecuben har de beste spillene, fordi Gud har befalt det, oig Guds ord er lov. Og det er vel Guds ord som burde telle når en skal velge en konsoll. Med mindre man er en av de som kjøper X-box og brenner i ****** til evig tid. Det står i bibelen. Æres ord.

 

Bedre nå?

Lenke til kommentar
Grunnen til at jeg ikke har svart er fordi jeg ikke har hatt nett.

 

Og etter å ha lest det siste innlegget ditt lurer jeg på hvem som er idioten her.

 

Diskusjonen er nå død for min del.

Når er begravelsen?

 

Skal noen synge i kirken? Jeg synes det hadde vært fint jeg. Koselig med litt sang for å få ro i sjelen i en så trist tid som dette.

 

Og.... hvorfor sier du at lurer på hvem som er idioten her? Har det ikke vært klart fra ditt første innlegg at du synes JEG er idioten? Hva får deg til å tvile nå? Jeg har vel ikke sagt noe lurt har jeg? For det hadde vært veldig uvanlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...