samco Skrevet 23. september 2018 Skrevet 23. september 2018 Som sagt.. Der er mer enn bare OLED og jeg har listet mer enn nok.. Hva er det du ikke klarer å få inni det lille trangsynte hodet ditt!?!? ALLE MERKER HAR TOPPMODELLER (både LCD og OLED) SOM ER MINIMALISTISKE OG PHILIPS ER IKKE DE SOM ER MEST MINIMALISTISK!!!!! Klarer du ikke å bruke øynene dine å lese eller å sjekke andre modeller enn kun Philips sine modeller så er det DU som er problemet her.. Stakkars fyr! Ser ikke som du har noen oled tvr å komme med ikke overraskende for det er ingen som har minimalismen som de jeg alrerede har listet opp.....
EgTykjerDetErFlott Skrevet 23. september 2018 Skrevet 23. september 2018 (endret) Ser ikke som du har noen oled tvr å komme med ikke overraskende for det er ingen som har minimalismen som de jeg alrerede har listet opp.....Hvor mange ganger må jeg gjenta meg selv egentlig?!?Og hvorfor henger du deg opp i at det må være OLED?!? Som sagt så finnes det både LCD og OLED som er minst like minimalistiske som denne.. Tror du seriøst det er noe nytt med smale rammer?? Sony, LG, Samsung, TCL osv osv har alle sammen TVer som er minst like minimalistiske. Selv TVer i mellomklassen har begynt å bli like minimalistisk som Philips sin 803 modell. Så de er langt ifra unike! For ikke å snakke om Philips har unødvendig dilldall som Ambilight.. Helt sykt hvor vanskelig det skal være for deg å innse dette.. Fasinerende vrang er du! Og du har ikke listet opp. Du har kommet med en påstand som er helt feil ang ett par modeller. Klarer du ikke å se på andre sine TVer å se at de har minst like minimalistisk design har du ett STORT problem.. Endret 23. september 2018 av MobileX
samco Skrevet 23. september 2018 Skrevet 23. september 2018 Hvor mange ganger må jeg gjenta meg selv egentlig?!? Og hvorfor henger du deg opp i at det må være OLED?!? Som sagt så finnes det både LCD og OLED som er minst like minimalistiske som denne.. Tror du seriøst det er noe nytt med smale rammer? Sony, LG, Samsung, TCL osv osv har alle sammen TVer som er minst like minimalistiske. Selv TVer i mellomklassen har begynt å bli like minimalistisk som Philips sin 803 modell. Så de er langt ifra unike! For ikke å snakke om Philips har unødvendig dilldall som Ambilight.. Helt sykt hvor vanskelig det skal være for deg å innse dette.. Fasinerende vrang er du! Og du har ikke listet opp. Du har kommet med en påstand som er helt feil ang ett par modeller. Klarer du ikke å se på andre sine TVer å se at de har minst like minimalistisk design har du ett STORT problem.. Oled tråd ingen LCD tv tråd.
EgTykjerDetErFlott Skrevet 23. september 2018 Skrevet 23. september 2018 Oled tråd ingen LCD tv tråd. Ikke vesentlig.. Minimalistisk TV er minimalistisk TV.. Og der er mange andre. Min TV har under 1cm tykke kanter. Det er LCD. LG lager verdens tynneste TV modell med kanter mindre enn Philips har. Samsung lager også TVer med tynne rammer og minimalistisk design. Å tro Philips er unike på dette er like tåpelig som å tro på julenissen
samco Skrevet 23. september 2018 Skrevet 23. september 2018 Ikke vesentlig.. Minimalistisk TV er minimalistisk TV.. Og der er mange andre. Min TV har under 1cm tykke kanter. Det er LCD. LG lager verdens tynneste TV modell med kanter mindre enn Philips har. Samsung lager også TVer med tynne rammer og minimalistisk design. Å tro Philips er unike på dette er like tåpelig som å tro på julenissen Snakker ikke om tykke kanter kun generell minimalisme av tvne. Som ingen synelig høyttalere minimalistisk til ingen tv fot. Tror du ikke har helt oppfattet hva tv minimalisme er.
EgTykjerDetErFlott Skrevet 23. september 2018 Skrevet 23. september 2018 Snakker ikke om tykke kanter kun generell minimalisme av tvne. Som ingen synelig høyttalere minimalistisk til ingen tv fot. Tror du ikke har helt oppfattet hva tv minimalisme er. Ja, og da er de KNUST av LG og co.. Jeg vet ekstremt god hva minimalisme er.. Du burde derimot ta en titt på andre enn Philips..
samco Skrevet 23. september 2018 Skrevet 23. september 2018 Ja, og da er de KNUST av LG og co.. Jeg vet ekstremt god hva minimalisme er.. Du burde derimot ta en titt på andre enn Philips.. Det er du som kommer med påstander om andre minimalistiske oled tvr. Jeg vet godt det er ingen som er på samme nivå med de jeg har skrevet. Lg har ingen...
EgTykjerDetErFlott Skrevet 23. september 2018 Skrevet 23. september 2018 Det er du som kommer med påstander om andre minimalistiske oled tvr. Jeg vet godt det er ingen som er på samme nivå med de jeg har skrevet. Lg har ingen... TVer generelt.. Ikke bare OLED for hundrede gang! Og LG har produsert den mest minimalistiske TV modellen på markedet så hvor lenge skal du lyge til deg selv? Og igjenn: Philips har absolutt ikke den mest minimalistiske.
samco Skrevet 23. september 2018 Skrevet 23. september 2018 (endret) TVer generelt.. Ikke bare OLED for hundrede gang! Og LG har produsert den mest minimalistiske TV modellen på markedet så hvor lenge skal du lyge til deg selv? Og igjenn: Philips har absolutt ikke den mest minimalistiske. Oled tv tråd desverre.Diskuterer ikke LCD tvr i denne tråden som sagt. Hvilken Lg oled tv refererer du til? Interessert Endret 23. september 2018 av samco
EgTykjerDetErFlott Skrevet 23. september 2018 Skrevet 23. september 2018 Oled tv tråd desverre. Diskuterer ikke LCD tvr i denne tråden som sagt. Minimalistisk TV er minimalistisk TV som sagt.. Her diskuterer vi ALLE modeller. Og LG har fortsatt den mest minimalistiske. (Og det er forøvrig OLED) så slutt å drite deg ut nå
samco Skrevet 23. september 2018 Skrevet 23. september 2018 (endret) Minimalistisk TV er minimalistisk TV som sagt.. Her diskuterer vi ALLE modeller. Og LG har fortsatt den mest minimalistiske. (Og det er forøvrig OLED) så slutt å drite deg ut nå Så langt har du ikke klart å få fram en oled tv. Så hvem som har klart hva tror jeg kansje du bør se litt nærmere på.Gjesp... Så hvilken Lg oled tv er så minimalistisk som Phillips 803 oled tv ? Endret 23. september 2018 av samco
EgTykjerDetErFlott Skrevet 23. september 2018 Skrevet 23. september 2018 Så langt har du ikke klart å få fram en oled tv. Så hvem som har klart hva tror jeg kansje du bør se litt nærmere på. Gjesp... Så hvilken Lg oled tv er så minimalistisk som Phillips 803 oled tv ? F.eks Signature. Og flere modeller. Hvorfor er du så sykt blind at du mener du den Philipsen er så mye mer minimalistisk enn noen andre? Der finnes ikke 1 eneste ting som er mer minimalistisk med den vs konkurentene av både OLED og LCD... Absolutt null nix nada er mer minimalistisk med den der 803 modellen. Den er ganske midt på treet når det gjelder minimalisme faktisk.
samco Skrevet 23. september 2018 Skrevet 23. september 2018 F.eks Signature. Og flere modeller. Hvorfor er du så sykt blind at du mener du den Philipsen er så mye mer minimalistisk enn noen andre? Der finnes ikke 1 eneste ting som er mer minimalistisk med den vs konkurentene av både OLED og LCD... Absolutt null nix nada er mer minimalistisk med den der 803 modellen. Den er ganske midt på treet når det gjelder minimalisme faktisk. Tror ikke Signature sin Mega store lydplanke går under minimalisme for noen.....
EgTykjerDetErFlott Skrevet 23. september 2018 Skrevet 23. september 2018 (endret) Tror ikke Signature sin Mega store lydplanke går under minimalisme for noen.....Den er seperat fra TVen med usynlig kabel mellom så.. Og de fleste har en lydplanke eller ett anlegg tilkoblet TVen uansett da TV lyd generelt er SØPPEL.Du klarte ikke å svare på det jeg spurte om så da antar jeg at du innser du tar KRAFTIG feil. Der finnes ett hav av både OLED og LCD som er minst like minimalistiske som den såkalte minimalistiske Philips 803.. Den er som sagt bare midt på treet Endret 23. september 2018 av MobileX
samco Skrevet 23. september 2018 Skrevet 23. september 2018 (endret) Den er seperat fra TVen med usynlig kabel mellom så.. Og de fleste har en lydplanke eller ett anlegg tilkoblet TVen uansett da TV lyd generelt er SØPPEL. Du klarte ikke å svare på det jeg spurte om så da antar jeg at du innser du tar KRAFTIG feil. Der finnes ett hav av både OLED og LCD som er minst like minimalistiske som den såkalte minimalistiske Philips 803.. Den er som sagt bare midt på treet Lydplanken inneholder innmaten til tvn å må brukes desverre. Aka endel av Tvns design. Lg i mine øyne skulle ha oppdatert W8 med en liten breakout boks som Samsung har brukt endel år. Så mye huger med oled tvr du ikke har klart 1 så langt ... just saying.... Endret 23. september 2018 av samco
EgTykjerDetErFlott Skrevet 23. september 2018 Skrevet 23. september 2018 Lydplanken inneholder innmaten til tvn å må brukes desverre. Aka endel av Tv design. Og kan enkelt skjules 100% om man ikke ønsker den. Du klarer ikke å svare nei...?
samco Skrevet 23. september 2018 Skrevet 23. september 2018 (endret) Og kan enkelt skjules 100% om man ikke ønsker den. Du klarer ikke å svare nei... Lykke til med den oppgaven flere oled tvr du vil skjule design på? W7 og W8 lydplanke er Like lang som en 65tommer tv om noen lurer på størrelsen. Endret 23. september 2018 av samco
EgTykjerDetErFlott Skrevet 23. september 2018 Skrevet 23. september 2018 Lykke til med den oppgaven flere oled tvr du vil skjule design på? W7 og W8 lydplanke er Like lang som en 65tommer tv om noen lurer på størrelsen. Null problem. Og man skjuler ikke designet på TVen ved å skjule en lydplanke. Når skal du svare på spm mitt??
samco Skrevet 23. september 2018 Skrevet 23. september 2018 Null problem. Og man skjuler ikke designet på TVen ved å skjule en lydplanke. Når skal du svare på spm mitt? Lydplanken på W serien er endel av tvn. Om du vil skjule tv design er det opp til deg. Hva blir neste skjule tv føtter
EgTykjerDetErFlott Skrevet 23. september 2018 Skrevet 23. september 2018 Lydplanken på W serien er endel av tvn. Om du vil skjule tv design er det opp til deg. Hva blir neste skjule tv føtter Gjentar mitt forrige svar. NÅR SKAL DU SVARE PÅ SPM MITT!?!?!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå