Gå til innhold

HotU *nwn* multiplayer


Anbefalte innlegg

jeg er en av mange som wooops, fant ut at co'op(multiplayer) på den siste addonen til hordes of the underdark ikke fungerer(er heller ikke laget for å fungere). ble ganske sur da men finnes mange kampanjer du kan laste ned å spille.. så greit nok..

så var jeg innom en spillebutikk der han bak kassa sa at det finnes en beta patch som gjør det mulig iallefall å gjøre dette.. så nå lurer jeg på.. noen som vet hvor jeg kan få tak i denne.. vil så gjeeeerne ha den.. nwn for meg er venner sammen som spiller og har det gøy..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville gått for følgende:

 

Spill først NWN uten å legge inn exp. packene:

Spill Dwarf Barbarian: Str16,Dex13,Con18,Int13,Wis8,Cha6 til lvl. 4, velg weapon focus og power attack.

 

Legg inn 1 Fighter class, for å få Weapon Specialization (krav i NWN: Base attack 4+, dette får du ikke med mindre du er Fighter lvl4 i exp.packene- oppdatert etter D&D 3.5e)

 

Deretter kan du eksportere karakteren din, starte HotU og velge karakteren din. Sjekk manualen og kjør opp feats som kvalifiserer deg til å bli weapon master, men ikke velg denne før du har 20lvl som barbar (og 1 lvl som Fighter).

 

Du kommer til å bli uslåelig, hvis det er det du ønsker...

 

(jeg blir aldri lei av dette spillet...)

Lenke til kommentar

Det er masse info om det der på forumet til Bioware - http://nwn.bioware.com/. Bl.a hvordan du kan ha en dual-install slik at du kan spille muliplayer med NWN/SoU installasjonen, og spille singleplayer med NWN/SoU/HoU installasjonen. 1.60 patchen ble trukket fordi den ødela copy-protection for dem som har kjøpt "gold edition" av spillet.

 

Men singleplayermoduler du laster ned skal stort sett virke. De seriøse modul-lagerne har fiksa bugs som har oppstått i modulene sine.

 

Mvh.

SvUpP

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...