Gå til innhold

[Supreme] - Bergen søker CS:GO lag


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg ser etter et team som kan være interesserti å plukke meg opp som spiller for faceit og ligaer (som f.e.s T.L ligaen) Jeg har på under 2,5 uke spilt meg fra silver 4 til Supreme i vanlig matchmaking og tror jeg må finne noe mer ut av spillet en bare dette.

Har ikke mer en 500 timer med CS GO spilt, men har tidligere erfaring med CS 1.5 og CS 1.6. Var mye på LAN tidligere og kunne vært intresert i å starte med å reise på LAN igjen. Det var en stund siden sist og skulle gjerne fortsette med det.

Er selv interessert i teamplay og noe annet en bare vanlig matchmaking som allerede etter 2 uker med grinding er ganske 1 dimensjonalt. Ønsker folk som er trener smokes, kan følge noen strats, har kordinert timing og bruker voice til noe mer en bare shittalk. Jeg kan tilby dedikasjon, erfaring og har egen server som kan være plasert enten i nederland eller norge. (bruker den for øyeblikket hovedsaklig til å trene på nades)


Jeg pleide å spille under nicket "kz0rvision" og spilte mye competativ i DotA (wc3ft), CS 1.6 og CoD4. Sistnevnte spilte jeg for organisasjonen Oslo Lions.Det er vell egentlig bare å google nicket mitt, så ser man tydlig tidligere erfaring.

Utenom det ser jeg etter hyggelig folk å spille CS:GO sammen med, som ikke er for kort i lunta og er interessert i å forbedre seg hele tiden.

Bare gi en lyd eller add i steam - https://steamcommunity.com/id/latterlig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...