Gå til innhold

Noen som vet om gode web shopper hvor man kan hente varene??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...
www.datasupply.no

 

Jeg har dårlige erfaringer med denne butikken. Hver gang jeg har vært innom og spurt om noe, har de anbefalt meg noe dyrere med påstanden om at det jeg er ute etter bare er noe elendighet.

 

Spurte en gang om prisen på AMD prosessorer og hovedkort til det, men fikk da masse propaganda om at (dyrere) pentium 4 var SÅÅÅ mye bedre, proppa inn i øret (mulig det er noe bedre enn AMD, men de mente at det bare var kompatibilitetsproblemer med AMD og at all hardwaren min ville bli ubrukelig. Har aldri opplevd noe sånt selv etter å ha hatt AMD "hele livet"). Dette var ca. 7-8 måneder siden da jeg etter litt fundering kjøpte en AMD XP1800... veldig fornøyd.

 

En annen gang skulle jeg kjøpe cd-brenner, og da de hørte at jeg kunne få en Mitsumi mye billigere enn noen av deres merker så kom de med påstander om at Mitsumi brennerne kun hadde feilbrenninger og at de sjelden virket som de skulle. Jeg kjøpte allikevel den Mitsumi brenneren der jeg hadde fått tilbud om den, hadde den i ett par-tre år og brente noen hundre cd'er. Den ga ikke feilbrenning en eneste gang.

 

Så enten har de ikke peil, eller så prøver de å lure deg til å kjøpe der, evt. kjøpe noe som er dyrere enn det du opprinnelig tenkte å kjøpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...