Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Night terrors - holy shit!


Anbefalte innlegg

Noen som har hatt barn med dette?

Eldstemann har akkurat begynt med dette.

Andre natten nå hvor han plutselig blir helt saiko midt på natten. Snakker, skriker, slår og løper rundt. Fullstendig vill.

 

Leser at dette er "night terrors" og at han ikke egentlig er våken, men opplever en slags sleepwalking. Leser også at dette kan pågå i årevis. Er midt i sovetrening med baby nå så dama får veldig lite søvn og at eldstemann nå skal gå totalt bananas og bli helt rabiat og ikke godta meg er det siste vi trengte nå.

 

Noen som har opplevd dette og har noen faktiske erfaringer med hvor lenge man kan forvente at dette skal pågå?

 

Alle rutiner er godt etablert og avviker svært sjeldent så det er ikke en issue.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det høres jo betryggende ut :)

Det har bare skjedd to netter til nå.

 

Vanligvis når han våkner slik trenger man bare plukke ham opp og gi ham en klem også ber han etter et øyeblikk om å legges ned i senga si igjen og sovner på et blunk, men dette bare eskalerte mer og mer uansett hva man gjorde. Jeg måtte bare komme meg ut og la dama overta for han gikk rett og slett til angrep på meg :)

 

Han ignorerte stort sett henne og hamret løs på inventar mens det sto på.

 

Den snilleste og mest smilende gutten til vanlig gikk plutselig fullstendig mr.hyde :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...