Gå til innhold

Skulle ønske... -leken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

WHAT????? Så mye. Det skulle jeg også ønske de ikke gjorde, snakk om å skremme turistene

Skulle ønske jeg hadde noen sko jeg har lyst på

Skrevet (endret)

WHAT????? Så mye. Det skulle jeg også ønske de ikke gjorde, snakk om å skremme turistene

Skulle ønske jeg hadde noen sko jeg har lyst på

Men jeg har hørt at dropsene kostet 177 kr hos produsenten selv og Christiania Glasmagasin.

Samme her. Yeezys :dribble: :dribble:

img01.jpg?auto=format,compress&w=559&q=9

Skulle ønske det gikk buss i rundt den tiden jeg skal til tannlegen om 10,5 timer.

Endret av SprengeMobil
Skrevet (endret)

Jeg har tegnet eget drømme hus. Men, jeg har ikke råd å bygge den i virkeligheten, men i spillet Minecraft der skal jeg garantert bygge den.

Skulle ønske at ho Arizona var mer aktiv på lekeplassen. Føler at det er nesten skjeldent jeg ser til ho nå.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Skrevet

Ja er mye og gjøre i hus og hage, og ikke minst med 4 unger som har sommerferie. Kan ikke sitte foran dataen hele dagen da vettu... Men koselig å høre da :love:

Skulle ønske jeg hadde 10 millioner på kontoen nå.

Skrevet (endret)

Ja er mye og gjøre i hus og hage, og ikke minst med 4 unger som har sommerferie. Kan ikke sitte foran dataen hele dagen da vettu... Men koselig å høre da :love:

Skulle ønske jeg hadde 10 millioner på kontoen nå.

Det er jo sant. Når man har barn, da bør man pruritere familien først. :yes: :yes: :yes:

Sammer her. Og kanskje enda mer.

Skulle ønske jeg hadde 999 kvintillioner kroner på kontoen min. (En kvintillion har 30 nullere.) https://no.m.wikipedia.org/wiki/Kvintillion

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Skrevet (endret)

Det har ikke jeg nå.

Skulle ønske jeg ikke gikk tom for strøm på mobilen etter Metallica-konserten! Skal huske på det med mobilstrøm hvis jeg evt. drar på Rammstein til neste år.

Endret av SprengeMobil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...