Scarvo Skrevet 1. februar 2019 Skrevet 1. februar 2019 Må nok skuffe deg der. Skulle ønske DarkSeeds ikke ble skuffet over at det var meg som var neste kommentar.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. februar 2019 Forfatter Skrevet 3. februar 2019 (endret) Nja, jeg ble ikke akkurat direkte skuffet da men. :wee: Skulle ønske den under meg er den samme person som er over meg. Endret 3. februar 2019 av TheDarkSeeds - SCM
Scarvo Skrevet 3. februar 2019 Skrevet 3. februar 2019 Gratulerer. Skulle ønske jeg hadde sertifikat.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. februar 2019 Forfatter Skrevet 3. februar 2019 Har sertifikatet. Den under meg har lappen, men ikke bil/kjøretøy.
Scarvo Skrevet 4. februar 2019 Skrevet 4. februar 2019 Jeg har fri fra jobb i dag. Ædda bædda Skulle ønske jeg ikke hadde fri i dag. Liker å jobbe jeg
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. februar 2019 Forfatter Skrevet 4. februar 2019 Feil tråd. Obs: Var sikkert dau trøtt når den ble postet. :huh: Jeg har fri fra jobb i dag. Ædda bædda Skulle ønske jeg ikke hadde fri i dag. Liker å jobbe jeg Jeg har alt fri, jobber ikke i det hele tatt. Skulle ønske jeg var enda flinkere å spise sunt. Prøver mitt beste.
Scarvo Skrevet 4. februar 2019 Skrevet 4. februar 2019 Ikke jeg. Spiser helt normal mengde med frukt og grønt. Skulle ønske jeg ikke trengte å betale dyre dommer hver gang man skal til tannlege.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. februar 2019 Forfatter Skrevet 5. februar 2019 Høh, trengs ikke her. Skulle ønske jeg kunne oppleve Bjork Gudmundsdottir på nært hold, hånd hilse på henne.
Scarvo Skrevet 5. februar 2019 Skrevet 5. februar 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg hadde boller lett tilgjengelig nå. Fikk plutselig lyst på
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. februar 2019 Forfatter Skrevet 6. februar 2019 (endret) Ikke jeg. Skulle ønske at favoritten min Pasta Al Pesto ikke forsvant fra hyllene. Endret 6. februar 2019 av TheDarkSeeds - SCM
Scarvo Skrevet 7. februar 2019 Skrevet 7. februar 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg ikke var alene i kveld.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. februar 2019 Forfatter Skrevet 8. februar 2019 Denne kvelden vil jeg være alene. Godt å være litt for seg selv også. :wee: Med andre ord: Ikke jeg. Skulle ønske at alle i verden kunne hører meg snorke, fra lang avstand. :tease:
Scarvo Skrevet 9. februar 2019 Skrevet 9. februar 2019 Ikke jeg. Skulle ønske at naboene ikke hadde fest i kveld. Bråker gjør de.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. februar 2019 Forfatter Skrevet 10. februar 2019 Hufta, naboen min har ikke hatt fest på lenge. Skulle ønske at min nye sofa var kommet nå.
Scarvo Skrevet 10. februar 2019 Skrevet 10. februar 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg ikke hadde vannskrekk.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. februar 2019 Forfatter Skrevet 12. februar 2019 (endret) Det finnes ikke vannskrekk her. Elsker å svømme, spesielt å dykke under vann. Skulle ønske jeg jeg hadde åtte armer, ben og kjønnsorganer. :tease: Endret 12. februar 2019 av TheDarkSeeds - SCM
Scarvo Skrevet 13. februar 2019 Skrevet 13. februar 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg ikke uheldigvis spiste en rosinbollebit i sted.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. februar 2019 Forfatter Skrevet 13. februar 2019 Nemmen hufta, hvis du var meg da hadde du elsket rosinboller. <3<3<3 Skulle ønsket at mine erotiske anime/3D bilder som henger inne på soverommet mitt, var levende personer/skapninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå