kilogram Skrevet 15. desember 2003 Skrevet 15. desember 2003 Donald Knuth-forelesning på nettet Klokka 01:15 natt til onsdag, norsk tid, vil Donald E. Knuth halde sin tiande juleforelesning ved Stanford-universitetet i USA. Denne gangen kan dei som vil følgje med på forelesninga via Internett. Les artikkelen her
daysleper Skrevet 16. desember 2003 Skrevet 16. desember 2003 Denne må jeg få med meg -- noen; minn meg på det! -- Jeg kommer sikkert til å glemme det .. Eneste problemet blir kanskje å forstå mer enn 10% av det fyren snakker om da. Uansett blir det vel kanskje tatt opp og lagt ut på siden slik at folk kan få med seg dette i ettertid også ..
kilogram Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Skrevet 16. desember 2003 Trur det blir liggande der etterpå ja. Hadde eksamen i diskret matematikk i dag, så eg trur i alle fall eg skal klare å følge med, dersom eg klare å holde meg våken så lenge. Hadde og kanskje vore ein fordel om denne forelesningen hadde vore for 2 dagar sidan, eg fekk nemlig spørsmål om utfaldande tre på eksamen i dag!
Anbefalte innlegg