Gå til innhold

Lyd i Premiere Pro


Anbefalte innlegg

Har akkurat begynt å forske litt på Pro'n, og lurer på en ting: Det virker som om lyden for hoveklippene ikke spilles av automatisk når jeg ser på/spiller av Timelinen... Må dette aktiveres et eller anne sted?

 

Det ser heller ikke ut som om dette/disse lydsporene ligger på noen av audio-Trackene... Er dette korrekt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se etter om du har fått satt inn i riktig audio. Nå får du nemlig ikke dratt en mono lyd i en stereolyd på audiolinja.

Lag Audiolinja høy og trykk den lille pila slik at du kommer inn i fila. Alså du ser 2 lydspor om du har stereolyd.

Kan det være at du har brukt en annen codec på audio i tidligere versjoner pro er satt til?

Vet ikke om dette hjalp deg noe.

 

Har ikke hatt problemer med å ta inn Video med audio fra premiere 6.5, men jeg får feilmelding når jeg skal legge på en overgang.

Lenke til kommentar
Se etter om du har fått satt inn i riktig audio. Nå får du nemlig ikke dratt en mono lyd i en stereolyd på audiolinja.

Lag Audiolinja høy og trykk den lille pila slik at du kommer inn i fila. Alså du ser 2 lydspor om du har stereolyd.

Virker litt rart det da, etter som lyd jeg har lagt til i tillegg til hovedsporet er med, pluss at lyden spilles av når jeg åpner klippet. Men som nevnt ingen ting i timeline'n?

 

Håper jeg slipper å gå tilbake til 6.5... Litt krise dette etter som jeg nærmer med "Deadline"..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...